! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Al moet ik echt zeggen dat wij geen ellendig weer hebben gehad. We hebben één keer overdag tijdens een wandeling regen gehad, waarna we wat eerder zijn gestopt en naar een Distilleerderij zijn gegaan. En dan de dag van aankomst op Isle of Skye, vanaf dat we het eiland op reden alleen maar regen gehad en dus ook in de regen de tent op moeten zetten. Dan is kamperen even echt niet leuk, maar als het eenmaal staat, nouja dan redt je je ook wel weer. We waren wel erg blij met onze tent met leefruimte, zodat we ook comfortabel konden zitten met een tafeltje enzo. Verder hebben we eigenlijk alleen regen gehad in de avond / nacht en hebben we ook best het zonnetje nog regelmatig gezien. De temperatuur van gemiddeld 18 graden was perfect.
Ook een paar keer net boven de 20 en we startten met 30 graden (Edinburgh) en de eerste dag Cairngorms was het 26 graden. Dat was beide best uitzonderlijk 
Yltje schreef:Prachtig! Toch altijd jammer dat er maar 15 fotos mogen...
Mijn vriend en ik willen naar ierland komend voorjaar, maar ik ben zo slecht in de trip plannen en waar ik langs wil en wat je echt niet gemist mag hebben! Enige tips, hoe heb jij het besloten?
Overigens staat schotland ook nog op mijn lijst! Eigenlijk heel engeland en eromheen haha

Toen heel toeristisch de Lonely Planet gids besteld en in gaan lezen en op internet gekeken wat bijvoorbeeld de ANWB als rondreizen opgeeft en hoe lang ze dan over de afstanden doen etc. Ik had zelf nog wel noordelijker gewild en meer eilanden willen bezoeken, maar uiteindelijk heel bewust voor maar een paar bestemmingen gekozen en daar veel wandelen en bezoeken. Ik heb dus een paar ijkpunten uitgekozen na inlezen en ben gaan plannen met Roadtrippers.com. Qua afstanden valt het allemaal reuze mee in Schotland, we hebben maximaal 3 uur a 3,5 uur gereden. Meestal lag het eerder rond de 2 uur.
Ik denk dat wij er ook wel een gaan uitzoeken nog, haha. 

Wel veel motorrijders gezien, ik vond het stoer! Maar ik heb een hekel aan motorrijden in de regen
Daarbij zijn de snelwegen hartstikke goed, maar als je ergens heen wilt zit je toch aan de eenbaanswegen en ik heb te veel grind en gaten naar mijn zin gezien, ook in of na blinde bochten
Maar ik ben wel een watje met motorrijden hoor, haha. Mooi-weer-rijder 

)

Jullie wel?
Leo schreef:Ik kan er gewoon nog geen genoeg van krijgen...![]()
Jullie wel?