Faline schreef:Mijn meest bizarre ervaring was een reis naar de usa, waar ik mee zou gaan met een trektocht.
Ik had van tevoren veel uitgezocht en geregeld. Ook nog nederlandse mensen van hun team daar geholpen met hun visum ed, want dat had ik allemaal perfect uitgezocht.
Ik had hen gecontacteerd met de vraag naar mogelijkheden om mee te rijden en ik kon daar evt zelf een paard regelen.
Dat was volgens hun niet nodig, ik kon mee in hun team en de afspraak was dat ik dan ohz mee zou rijden. Ze deden ook veel mennen, maar daarmee had ik toen nog geen ervaring. Uiteraard zouden er ook wel wat klusjes ed zijn, maar dat zou iedereen met zn allen doen.
Heb ze ook van te voren goed vermeld dat ik medicatie slikte waardoor ik wel eens wat trager was van begrip, maar gewoon met rijden gaf dat sowieso geen problemen. Was allemaal prima.
Kom ik daar aan na een reis van 16 uren, niks even bijkomen, meteen is er van alles te doen. Kwam uiteindelijk neer op gemiddeld 14 uren sloofje spelen per dag. Om vervolgens de huid vol gescholden te krijgen wanneer je als leek niet in 3 minuten snapt hoe je een paard correct in het tuig zet. (De rest snapte het toch ook?! Dat die jaren ervaring hadden werd even vergeten) Dat ik het ook durfde te zeggen dat ik moe was, een doodzonde. Volgde ook hele scheld serenade op.
Het mens wat de leiding had en zo het viswijf uithing, ergerde zich groen en blauw aan mij en mijn soms trage begrip door de medicatie hielp al helemaal niet. Uiteindelijk zette ze meer mensen tegen mij op die vrolijk mee gingen doen met afblaffen.
Toen ik uiteindelijk wat zei tegen de organisator, was het antwoord, nou dan ga je toch?! Het is hier geen gevangenis.
Echt wtf is dat voor antwoord??!
Het was dat ik super suf en moe was van alles, dat ik er niet eens meer iets van heb gezegd.
Was op het laatst zelfs zo dat ik kwam aanrennen om haar te helpen paarden uit de paddock te halen en ze me aankeek met dr rotkop, paarden pakte en me zo voorbij liep zonder hulp te accepteren. 10 meter verder werd ik dan weer door anderen van de organisatie met de nek aangekeken waarom ik met lege handen liep en zij met stuk of 6. Kreeg ik er geërgerd een in handen gedrukt.
Uiteindelijk na 8 dagen vertrokken, samen met een ander meisje die er ook niet meer tegen kon.
Later hier op bokt ging datzelfde mens nog een keer verder met haar pestgedrag. Echt, ik kan er met de pet niet bij dat je zo kan zijn. Heb ook nooit eerder zulke mensen meegemaakt.
Gelukkig is dat wel meteen mn enige bizarre ervaring. Voor de rest altijd prachtige ervaringen in het buitenland en op vakantie.
Jeetje wat een vervelend wijf. Dan heb je echt een rot vakantie...