Tips uitstapjes Mallorca met kleine kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 10:22

Jenny21 schreef:
Hi! We zijn idd geweest.

Wat ik toch merk is dat we vooral bij het hotel zijn gebleven, deels omdat we ook all inclusive hadden. Ergens jammer omdat we graag meer van het eiland zien. We zijn drie dagen op pad geweest naar andere dorpjes om zo de cultuur een beetje te leren kennen. En twee maal een boottochg gemaakt. Waarvan 1x een dolfijnen-spot-boottocht.

Verder zijn we continu aan het zwembad/strand geweest.
Qua vliegen kan ik je aanraden om wat kleine kadootjes mee te nemen om af te leiden. We hebben 2,15 uur gevlogen maar vond het voor de kleine van 1,5 jaar wel echt lang. Het is zo krap in het vliegtuig en dan moeten ze op schoot...
Ik ben naar de Action geweest en had voor beide een paar frutsles gehaald.

Wat fijn dat het goed is gegaan :)

Wij hadden voor onze 14 maander een eigen ticket geboekt toen we met het vliegtuig op vakantie gingen. Autostoeltje erop en meneer heeft prinsheerlijk daarin gezeten alsof ie nooit anders gedaan had :)
Maar goed, dat ging om vluchten van 10 uur dus dan is op schoot een marteling :+
Hij heeft geen kik gegeven op alle vluchten :) enige is dat hij slecht wilde drinken en eten maar dat hadden we op de terugvlucht opgelost met knijpfruitjes.

verootjoo

Re: Tips uitstapjes Mallorca met kleine kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 13:24

Onze 14maander sliep destijds de hele vlucht naar Mallorca :+ En dit jaar naar Lanzarote gevlogen. Maar zodra we opgestegen zijn valt ie gewoon als een blok in slaap, ideaal :P

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 13:29

Sunnycars is idd super, vorige week waren wij in de buurt van Alicante en 2 auto's via Sunny gehuurd. Op een gegeven moment een probleem met een van de auto's wat gelijk werd opgelost doordat ze iemand stuurde.

Op de terugvlucht 2 kids die continu aan het huilen waren, vandaar mijn vraag; waarom op reis met zulke jonge kinderen? Zij maken het toch niet mee

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 13:33

Esirene schreef:
Op de terugvlucht 2 kids die continu aan het huilen waren, vandaar mijn vraag; waarom op reis met zulke jonge kinderen? Zij maken het toch niet mee

Je kan ze moeilijk alleen thuislaten, als je zelf wel lekker naar het buitenland wil... :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 13:35

Esirene schreef:
Sunnycars is idd super, vorige week waren wij in de buurt van Alicante en 2 auto's via Sunny gehuurd. Op een gegeven moment een probleem met een van de auto's wat gelijk werd opgelost doordat ze iemand stuurde.

Dat is een hele andere discussie :) een heel persoonlijke discussie :) en iedereen vind er wat van en dat mag :)
Wij wilden graag naar Florida en dat leek ons een prima bestemming om samen met ons zoontje te bezoeken. Hij heeft het daar heerlijk gehad, leuke mensen ontmoet en lekker gezwommen in de Mexicaanse Golf. Wij hebben het er heerlijk gehad met ons gezinnetje in het mooie weer, de fantastische omgeving en de geweldige ervaring. We konden het ons veroorloven om op deze manier te reizen en voor hem ook een ticket te kopen (onder de 2 hoeft dat niet).

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 13:36

Verootjoo, wat ideaal slapende kids in t vliegtuig. Kun je die van mij dat ook even leren :+

Esirene, t is soms ook een kwestie van uitproberen hoe vliegen gaat. En ook met kids wil je nog wel eens een keer lekker op vakantie in t buitenland. Helaas gaat dat soms gepaard met gehuil, maar dat kun je helaas niet altijd voorzien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 14:27

MuSLi schreef:
Esirene schreef:

Je kan ze moeilijk alleen thuislaten, als je zelf wel lekker naar het buitenland wil... :')

Daarnaast hadden we in Spanje een heerlijk huis aan het strand, dat had mijn spookie echt wel door hoor.

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:23

Onze oudste zoon is nu 10 jaar, maar gaat al vanaf zijn 3e jaar iedere zomervakantie vliegen naar/ met opa en oma naar hun huis in Frankrijk. Hij heeft wel veel last van zijn oren bij het landen, en we hadden echt van alles geprobeerd maar niets hielp. Dit jaar hebben echt doppen laten aanmeten, oef € 129, maar voor het eerst geen last meer.
De jongste ( 8 jaar) vliegt vanaf zijn vierde mee, en nooit geen problemen. Ze blijven netjes zitten.
Zorg dat ze limonade in kleine knijpflesjes mee hebben, zodat ze na de controle bidons kunnen vullen met water en limo.
Vanwege ons bedrijf kunnen we niet als geheel gezin weg, maar gaat mijn man met de oudste in december naar Londen toe, en ik in januari met de jongste naar Mallorca.
Vlucht en appartement is al geregeld. Auto huur ik op het laatste moment.
Op dit moment zijn onze plannen: grotten van Drach, de kloof van Sa Calobra, het straatfeest van San Sebastian meemaken.