Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Ik heb vorig jaar een late trein genomen vanuit Groningen. Ik vloog toen om 5 uur en was tegen 3 uur op Schiphol. Trein zal vol reizigers die een vroege vlucht hadden. De sfeer waar Karuna het over heeft heb ik niets van gemerkt. Maar misschien had ik net geluk.
Ik zou de trein nemen. Relatief goedkoop, geen geknoei met parkeren en bussen en je stapt onder Schiphol uit. Ik vind het ideaal.
karuna schreef:Fijn dat dat meevalt dan maar ik heb ook van ex andere dingen gehoord veel vage figuren die om je bagage heendraaien ed. misschien van andere kant afkomen scheelt. Wij waren 21 euro per enkele reis kwijt.
karuna schreef:Fijn dat dat meevalt dan maar ik heb ook van ex andere dingen gehoord veel vage figuren die om je bagage heendraaien ed. misschien van andere kant afkomen scheelt. Wij waren 21 euro per enkele reis kwijt.
Fitzroy schreef:Voor ons is de trein geen optie. Dan moeten we alsnog betalen voor parkeren bij een treinstation. Kunnen we beter gelijk naar Schiphol rijden ...
Emmaa_ schreef:Jep, NS heeft als belofte dat ze iedereen naar huis/hun bestemming brengen als de laatste trein (of laatste 2 oid) uitvallen. Als er daarna nog een optie is om thuis te komen doen ze het inderdaad niet, maar als je echt niet meer thuis kan komen anders regelen zij voor jou een andere manier die meestal neerkomt op een taxi.
Schuur_ schreef:Ik maak gebruik van de valetparking op schiphol. Is officieel en tja kost iets meer maar dan ben ik ook zeker + ik kan gewoon lekker naar de terminal lopen.
Andere optie die vaak deed voor vakanties was een hotel met parking boeken. Begon de vakantie gewoon wat vroeger