Klamme tent, weinig ruimte, zooi, zand, geen eigen wc/douche, met zijn allen op een kluitje, geen fatsoenlijk bed en geen privacy...
Ik ga wel naar een camping overigens maar dan glamping.
Dit is voor mij kamperen... ben benieuwd aankomende zomer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Grappig dat je de boot dan wel zo fijn vindt![]()
Ik heb in tenten geslapen die veel luxer waren dan onze boot! Op onze boot wordt juist alles klam als ik het niet in een plastic zak stop, en zitten veel meer muggen dan in de tent, en dikke spinnen.. en de douches en wc’s op een camping zijn ware luxe vergeleken met de mini wc op onze boot![]()
En een camping heeft stroom, en wifi, activiteiten, je auto en fiets naast de ‘deur’, en veel ruimte.
Een boot is toch zo’n beetje de meest primitieve manier van leven![]()
De grootste reden dat ik nooit zal gaan kamperen zijn de mensen.. de kinderen.. de drukte op campings.. brr!
Ik vind de boot juist heerlijk omdat het zo primitief is en zo’n alleen op de wereld gevoel geeft
CharmingS schreef:Ik vind het heerlijk om te kamperen, maar heb er een hekel aan om op een camping te moeten gaan zitten,ik ga liever wild kamperen..Nog wat primitiever, maar als je met het juiste gezelschap bent vind ik het juist hartstikke leuk..
black_kelpie schreef:CharmingS schreef:Ik vind het heerlijk om te kamperen, maar heb er een hekel aan om op een camping te moeten gaan zitten,ik ga liever wild kamperen..Nog wat primitiever, maar als je met het juiste gezelschap bent vind ik het juist hartstikke leuk..
Dit. Campings zijn de helMet een bult vreemden op een kluitje op een grasveld, openbaar sanitair, krijsende kinderen. Brrrr. Kamperen was nooit mijn hobby, maar ik lever tegenwoordig graag wat comfort in voor complete rust
![]()
En als je elke dag verplaatst valt het met het zand en ongedierte ook wel mee is mijn ervaring, je ruimt steeds alles weer op.
[ [url=m/ah9SQ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XLZILR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jennyj01 schreef:@ natasjaE https://www.goboony.nl Een soort airb&b voor de camper. En je kunt het zo luxe maken als je maar wil
8nnemiek schreef:Grappig dat je de boot dan wel zo fijn vindt![]()
Ik heb in tenten geslapen die veel luxer waren dan onze boot! Op onze boot wordt juist alles klam als ik het niet in een plastic zak stop, en zitten veel meer muggen dan in de tent, en dikke spinnen.. en de douches en wc’s op een camping zijn ware luxe vergeleken met de mini wc op onze boot![]()
En een camping heeft stroom, en wifi, activiteiten, je auto en fiets naast de ‘deur’, en veel ruimte.
Een boot is toch zo’n beetje de meest primitieve manier van leven![]()
De grootste reden dat ik nooit zal gaan kamperen zijn de mensen.. de kinderen.. de drukte op campings.. brr!
Ik vind de boot juist heerlijk omdat het zo primitief is en zo’n alleen op de wereld gevoel geeft
CharmingS schreef:Inderdaad, denk dat ik die mensenmassa's en schreeuwende kinderen om 7 uur sochtends nog wel het ergste vind. Of van die mensen die in een keer aan tafel schuiven en er maar vanuit gaan dat je een super sociaal persoon bent omdat je op een camping staat.. En je ze dan moet verzoeken om weg te gaan en je dan aan kijken alsof je net poep op hun gezicht hebt gesmeerd.. Nooo thank you.. Heb graag mijn rust als ik op vakantie ben![]()
Maar jouw foto's, wauw dat ziet er gaaf uit, waar is dit?
Weet namelijk dat je in Nederland Duitsland en Belgie niet mag wild kamperen, ben nog steeds opzoek naar een geschikte plaats
xDarkness schreef:Topic naar mijn hart.
Vorig jaar dan voor het eerst een rondreis gemaakt door Ijsland met een camper en dat vond ik wel schitterend en geweldig. Maar ja, dan heb je wél je eigen douche en wc bij je.