Heel erg bedankt iedereen
Mijn eerste dag zit er weer op.
De reis naar IJsland is prima verlopen. Alles ging volgens plan dus ik was zo rond een uur of 7 in de avond aangekomen op de stal.
Ik zit hier met 3 andere meiden. 1 uit Nederland, 1 uit Duitsland en 1 uit Oostenrijk dus een mooi internationaal team
Vandaag was dus mijn eerste werkdag. We begonnen met de dagelijkse routine; paarden voeren, de tour paarden vanuit het land naar de paddocks daarna beginnen met stallen uitmesten (in de stallen staan de sport paarden) als we gaan mesten gaan de paarden naar buiten en daarna gaan ze weer naar binnen.
Ondertussen hadden we een last minute 1 uur durende tour. Daar mocht ik mee rijden, helaas was het wel enorm aan het sneeuw stormen
Na dat we weer terug waren hadden we lunch en na de lunch heb ik nog 2 andere tour paarden getraind. De tour paarden trainen we alleen in stap en tölt
En zo zag een beetje mijn dag er uit. Veel met de paarden bezig en dat vind ik wel enorm fijn. Nu is het veel leren van de andere meiden zodat ik straks mijn eigen groepen kan begeleiden, ik heb het tot nu toe nog erg naar mijn zin!