Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Wij rijden naar de Auvergne altijd binnendoor, tol komt anders behoorlijk duur uit en zo zie je nog eens wat. Je bent ietsje langer bezig maar dat vind ik niet zo erg gezien het toch wel lang duurt
Azmay schreef:Wij rijden naar de Auvergne altijd binnendoor, tol komt anders behoorlijk duur uit en zo zie je nog eens wat. Je bent ietsje langer bezig maar dat vind ik niet zo erg gezien het toch wel lang duurt
CouCou schreef:Azmay schreef:Wij rijden naar de Auvergne altijd binnendoor, tol komt anders behoorlijk duur uit en zo zie je nog eens wat. Je bent ietsje langer bezig maar dat vind ik niet zo erg gezien het toch wel lang duurt
tol valt toch wel mee? ong 75 euro heen en terug samen. Ong 35 euro heen en 35 euro terug.
Maar idd als je geen haast heb, dan is de tol vermijden natuurlijk wel ontzettend leuk om door het land te reizen en te genieten. Maar het scheelt wel ruim 4 uur geloof ik.
Azmay schreef:Scheelde hooguit 2 uur voor ons, meende ook dat de tol duurder was.
Maar mijn oom en tante wonen er en gezien er regelmatig gereden word word het anders wel heel bont aan tolkosten![]()
Overnachten doen we dan ook niet hoor, gewoon regelmatig even de benen strekken. Laatste stuk bergen is het lastigste.