Sardinië of Sicilië?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

turtlelito

Re: Sardinië of Sicilië?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:22

Ten eerste: EedihcrO: heel veel voorpret gewenst! Klinkt super. Ik ben (jaren geleden) ook op Sicilië geweest (rondgereisd met huurauto) en ik vond het toen echt prachtig.

Omdat ik de topic titel ook Sardinië wordt aangehaald en ik een paar mensen (bv Alpha 89) daar lovend over hoor: zijn er nog concrete tips voor die bestemming? Ik ga nl langzaamaan de zomervakantie plannen (we gaan pas eind augustus/begin september). Accommodatie kom ik wel uit, maar mochten jullie nog dingen hebben (buiten de echt voor de hand liggende) die aan te raden zijn dan hoor ik het graag.

We gaan trouwens met onze eigen auto, met de Ferry over (heenreis via de Italië , terugreis naar Frankrijk), dus vervoer is geen probleem. Planning is om ongeveer twee en een halve week op Sardinië te zijn en op een paar verschillende locaties te verblijven.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 16:25

Als je naar de oostkant van Sicilie gaat, ga dan ook zeker een dagje naar Gilde d'Alcantara. Is een mooi natuurpark met prachtige rots en waterpartijen! Kost geloof ik 9 euro entree per volwassene maar het is zeker de moeite waard!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:16

Ja!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:13

Snadrem schreef:
Als je naar de oostkant van Sicilie gaat, ga dan ook zeker een dagje naar Gilde d'Alcantara. Is een mooi natuurpark met prachtige rots en waterpartijen! Kost geloof ik 9 euro entree per volwassene maar het is zeker de moeite waard!

Gole d'Alcantara bedoelde ik trouwens.

Thanks autocorrectie.