Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Jeetje wat mooimisschien krijg ik met behulp van dit filmpje mijn vriend eindelijk zo ver hihi!
Hoelang ben jij daar geweest?
Berdien schreef:*schrijft Tenerife op de lijst*
Prachtig! Hele andere indruk zo. Zeker de moeite van het bezoeken waard zo te zien
Choce schreef:Wauw, mooie foto's! Die nachtfoto!
En Masca![]()
In het noorden konden we toen zelf helaas niet wandelen, maar vond het wel heel mooi toen we er met de bus langsreden.
moonsparkle schreef:Ik vond la palma en veel mooier eiland, maar je foto's zijn wel prachtig
Nissima schreef:Gave foto's! Tenerife ben ik nog nooit geweest, maar mijn vriend komt van Gran Canaria dus dat eiland ken ik wel goed, en we hebben ruim een jaar op Lanzarote gewoond. Het is best jammer dat de eilanden zo bekend staan, want ze hebben alle 7 zoveel meer te bieden.
Als je overigens nog een keer naar een ander Canarisch eiland wil om foto's te maken kan ik je met harte Lanzarote aanbevelen. Dat heeft een prachtige, unieke natuur en heel veel vulkanen.
Nu even je foto's en video aan mijn vriend laten zien
cruesli schreef:Prachtig! Is het daar bijv half oktober ook nog echt warm? Warm genoeg voor lekker in de zon liggen en buiten in een niet verwarmd zwembad zwemmen?