[FOTO] Tenerife: meer dan strand en hotels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: [FOTO] Tenerife: meer dan strand en hotels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:00

Waaaauw! Wat een vakantiefoto's! :+: Jaloersmakend! Prachtige beelden, heerlijk licht en fijne nabewerking. As usual met jouw foto's. :D

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:12

Gave foto's! Tenerife ben ik nog nooit geweest, maar mijn vriend komt van Gran Canaria dus dat eiland ken ik wel goed, en we hebben ruim een jaar op Lanzarote gewoond. Het is best jammer dat de eilanden zo bekend staan, want ze hebben alle 7 zoveel meer te bieden.

Als je overigens nog een keer naar een ander Canarisch eiland wil om foto's te maken kan ik je met harte Lanzarote aanbevelen. Dat heeft een prachtige, unieke natuur en heel veel vulkanen. <3

Nu even je foto's en video aan mijn vriend laten zien :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 21:29

Gianti schreef:
Jeetje wat mooi <3 misschien krijg ik met behulp van dit filmpje mijn vriend eindelijk zo ver hihi!

Hoelang ben jij daar geweest?

Jaaa, hoop het voor je! Het was ook absoluut niet duur, dat helpt ook altijd. En helemaal niet zo lang vliegen voor lekker weer in de winter. We waren er 7 dagen!

Berdien schreef:
*schrijft Tenerife op de lijst*

Prachtig! Hele andere indruk zo. Zeker de moeite van het bezoeken waard zo te zien :j

Zeker weten :j Zeker buiten het hoogseizoen!

Choce schreef:
Wauw, mooie foto's! Die nachtfoto!
En Masca <3
In het noorden konden we toen zelf helaas niet wandelen, maar vond het wel heel mooi toen we er met de bus langsreden.

Masca was inderdaad ook echt heel gaaf, je moet even weten waar je moet zijn maar dan heb je wel gaaf uitzicht zo aan het eind van de dag.

moonsparkle schreef:
Ik vond la palma en veel mooier eiland, maar je foto's zijn wel prachtig <3

Dan schrijf ik La Palma op voor een volgende keer :D

Nissima schreef:
Gave foto's! Tenerife ben ik nog nooit geweest, maar mijn vriend komt van Gran Canaria dus dat eiland ken ik wel goed, en we hebben ruim een jaar op Lanzarote gewoond. Het is best jammer dat de eilanden zo bekend staan, want ze hebben alle 7 zoveel meer te bieden.

Als je overigens nog een keer naar een ander Canarisch eiland wil om foto's te maken kan ik je met harte Lanzarote aanbevelen. Dat heeft een prachtige, unieke natuur en heel veel vulkanen. <3

Nu even je foto's en video aan mijn vriend laten zien :D

Oh, tof! Ik zal vast nog eens naar de eilanden gaan omdat het zo lekker dichtbij is, goedkoop en warm weer in de winter. Daar hou ik wel van :D Lanzarote ga ik ook eens bekijken!

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:52

Prachtig!!! <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:01

Wauw <3

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 14:04

Bedankt :D Het is ook zeker weten prachtig!

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:15

Wauw Marit!! Adembenemende foto's weer! <3

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:27

Prachtig! Is het daar bijv half oktober ook nog echt warm? Warm genoeg voor lekker in de zon liggen en buiten in een niet verwarmd zwembad zwemmen?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 14:34

cruesli schreef:
Prachtig! Is het daar bijv half oktober ook nog echt warm? Warm genoeg voor lekker in de zon liggen en buiten in een niet verwarmd zwembad zwemmen?

Tja, je hebt nooit echt zekerheid. Wij waren er half/eind november en we hebben gemiddeld zo'n 23/24 graden gehad. Af en toe wat bewolking en dan is het meteen een stukje frisser maar als het zonnetje schijnt kun je gewoon zwemmen in zwembad en zee! Ik vond het echt super lekker! Dus ik denk dat het in oktober nog een stuk warmer is.