wat te doen in Groningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Papilio

Re: wat te doen in Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:26

en en en yankee doodle is daar in de buurt!! Als kind was ik daar al helemaal gek op haha maar of dat alleen leuk is om te doen... misschien samen met een bokker!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:36

Ik was er vorige week uit eten bij’houdt van eten’ en dat was erg lekker :)

zefiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:44

Murosch schreef:
Ah, ja bekende omgeving. Ik woon er niet ver vandaan :). Op zich is Winschoten wel een leuk stadje in de buurt met een vrij levend centrum. Veendam zal ik je niet aanraden, kille boel. Op de eerste en tweede maandag in November is er trouwens de Adrillen-markt in Winschoten. Dat is ook wel gezelligheid. Ik weet niet wanneer je daar precies bent.

Adrillenmarkt is inderdaad een aanrader!
Shoppen: Winschoten, Stadskanaal of Groningen
Bourtange is ook wel leuk misschien. Een vestigingsstad. Wel sfeervol en vaak wel iets te doen.

Al gekeken of je een dagje naar DL wil? Ben je er écht even uit!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:27

Groningen is een hartstikke leuke stad om te winkelen, lekker te eten en om door heen te zwerven. Zijn veel onverwachtse hoekjes en plekjes. Je kunt inderdaad ook richting de kust, bij Lauwersoog is het hartstikke mooi. Of een dagje naar een eiland?

Als je een stukje provincie te paard wilt ontdekken kun je ook bij ons komen rijden, zoek maar eens naar Tinkerplein op Facebook.

Dagje relaxen bij Fontana is inderdaad ook een goede, prachtig complex en lekker eten!

Stadskanaal is ook een leuk stadje, Veendam zou ik overslaan als ik jou was.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:46

Berdien schreef:
Groningen is een hartstikke leuke stad om te winkelen, lekker te eten en om door heen te zwerven. Zijn veel onverwachtse hoekjes en plekjes. Je kunt inderdaad ook richting de kust, bij Lauwersoog is het hartstikke mooi. Of een dagje naar een eiland?

Als je een stukje provincie te paard wilt ontdekken kun je ook bij ons komen rijden, zoek maar eens naar Tinkerplein op Facebook.

Dagje relaxen bij Fontana is inderdaad ook een goede, prachtig complex en lekker eten!

Stadskanaal is ook een leuk stadje, Veendam zou ik overslaan als ik jou was.

Ik vind Stadskanaal dan dus helemaal niks :D rij dan door naar Winschoten, langste je winkelstraat van NL :D adrillen moet je wel echt goed tegen drukte kunnen, eigenlijk kan de stad dat niet aan :o

Maar heel eerlijk, dagje Papenburg is pas echt een aanrader!

Waren Delfzijl en Pieterburen al genoemd?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:55

Grappig hoe dat verschilt, ik ga veel liever naar veendam. Vind stadskanaal zo modern en koud (en zo onhandig om te rijden met al die eenrichtingstraatjes), veendam is wat meer pauper maar veel meer sfeer vind ik.
TS kan het zelf ook zeggen maar ik ben haar nu even voor: een volle dag ergens doorbrengen gaat moeilijk, de beestjes hebben hun zorg nodig. Bijv het eilandidee is heel leuk maar qua tijd gewoon niet haalbaar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:57

Ligt eraan, er zijn geen honden die tig keer per dag op wandeling moeten. Denk dat TS dat het beste zelf in kan schatten :)

Papenburg vond ik juist tegenvallen. Eén straatje wat wel aardig was, maar na een uur had ik het er wel gezien :))

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:10

Ik bedoelde eigenlijk ook Oldenburg, sorry. Gelijk heb je, papenburg is niet veel. Als we hier iets anders willen dan Winschoten wordt het Leer (familia) of gewoon Groningen stad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:12

Caily schreef:
Ik bedoelde eigenlijk ook Oldenburg, sorry. Gelijk heb je, papenburg is niet veel. Als we hier iets anders willen dan Winschoten wordt het Leer (familia) of gewoon Groningen stad

Familia is er niet meer toch? Ik ben een paar maanden geleden bij de uitverkoop geweest.
Eind 2018 gaat dat winkelcentrum weer open.
Leer zelf is wel een leuk dorp.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:16

Eind 2018? 2017 toch? Dat zei een collega van de week. Dus we hadden al min of meer afgesproken onze decemberinkopen daar te doen. Serieus zo lang dicht? Ik ga eens googlen :(

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:18

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:55

In plaats van de Famila kan je ook naar Multi Süd gaan, aan de andere kant van de stad. Ook leuk winkelcentrum. Iets kleiner, dat wel. Maar vlakbij ook een planten/dierenwinkel met paardenspul :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:05

WendyBZ schreef:
In plaats van de Famila kan je ook naar Multi Süd gaan, aan de andere kant van de stad. Ook leuk winkelcentrum. Iets kleiner, dat wel. Maar vlakbij ook een planten/dierenwinkel met paardenspul :)

Is dat die waar die dierenwinkel in zit?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:01

Niet degene bij de multi zelf, ergens de weg oversteken, een tuincentrum.