Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Ah, ja bekende omgeving. Ik woon er niet ver vandaan. Op zich is Winschoten wel een leuk stadje in de buurt met een vrij levend centrum. Veendam zal ik je niet aanraden, kille boel. Op de eerste en tweede maandag in November is er trouwens de Adrillen-markt in Winschoten. Dat is ook wel gezelligheid. Ik weet niet wanneer je daar precies bent.
Berdien schreef:Groningen is een hartstikke leuke stad om te winkelen, lekker te eten en om door heen te zwerven. Zijn veel onverwachtse hoekjes en plekjes. Je kunt inderdaad ook richting de kust, bij Lauwersoog is het hartstikke mooi. Of een dagje naar een eiland?
Als je een stukje provincie te paard wilt ontdekken kun je ook bij ons komen rijden, zoek maar eens naar Tinkerplein op Facebook.
Dagje relaxen bij Fontana is inderdaad ook een goede, prachtig complex en lekker eten!
Stadskanaal is ook een leuk stadje, Veendam zou ik overslaan als ik jou was.
Caily schreef:Ik bedoelde eigenlijk ook Oldenburg, sorry. Gelijk heb je, papenburg is niet veel. Als we hier iets anders willen dan Winschoten wordt het Leer (familia) of gewoon Groningen stad