Tips: yosemite, yellowstone, antelope canyon + horseshoe bend, bryce canyon, zion national park. In elk geval!!
Zorg dat je een aantal dagen per park plant want wandelen en rond rijden en kijken is zoooo mooi!!! Bear spray is geen overbodige luxe! En koop een national parks pas, dat voorkomt betalen bij elke ingang en scheelt je veel geld!
Hoe ga je reizen? Motel 6 geeft korting als je er minimaal 3(?) nachten slaapt. Dat kan veel geld schelen. Voor auto huur: sunnycars
Ga buiten het reguliere vakantieseizoen om te voorkomen dat je op bepaalde plekken in de rij staat, Yosemite bijvoorbeeld.
Kwa steden: San Francisco vond ik leuk! Ben niet zo'n steden mens, LA zou ik dus overslaan. Tenzij je echt van die Hollywood hysterie houdt. Vegas idem. 'Moet je een keer geweest zijn', zeggen ze dan. Tsja, in elk geval niet meer dan een dag/avondje.
Grand canyon vond ik wat tegenvallen... Net als Sequoia. Heb je vrij snel gezien. Lake Tahoe hebben wij nog op de terugweg gedaan, maar zaten precies tussen zomer/winter seizoen in. Dus was weinig te beleven.
Wij hebben best wel veel gehad aan de reisgids nationale parken west amerika en de lonely planet!
Neem een goede camera mee!