Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurahh schreef:Wauw, prachtige foto's.
Over 2,5 maand vertrekken mijn vriend en ik naar India voor een reis van west naar oost (en dan terug naar Delhi). Jouw foto's zijn absoluut een voorbeeld!
maaikemuis schreef:Goof schreef:Echt waanzinnig, wow.
Het lichtgebruik, zo mooi.
Ik vind de laatste drie echt fantastisch.
Wanneer je om 5 uur in de ochtend de Taj Mahal bezoekt krijg je twee voordelen: het licht is fantastisch en er zijn nog niet zoveel mensen (en ze zijn nog niet over het terrein verspreid).
Goof schreef:maaikemuis schreef:
Wanneer je om 5 uur in de ochtend de Taj Mahal bezoekt krijg je twee voordelen: het licht is fantastisch en er zijn nog niet zoveel mensen (en ze zijn nog niet over het terrein verspreid).
Ja behoorlijk pijnlijk dat tijdstip haha.
Ik vind de Taj Mahal sowieso een prachtig bouwwerk maar dit is denk ik de mooiste en puurste foto die ik er ooit van gezien heb.
Echt, mijn complimenten.
Nagini schreef:Jeetje prachtig. Als ik dat zie zou ik ook nog overwegen om naar India te gaan. Dehli en al die drukke plekken lijken me gewoon te ranzig om naar toe te gaan. En dan ben ik echt niet iemand met smetvrees hoor.
Het 5 uur s'ochtends Taj Mahal bezoeken herken ik van een vriend, die had ik ook geen mensen op de foto. Gelukkig! Je fotos zijn dan ook prachtig!!
Andere vrienden zeiden ook (die vooral drukkere gedeeltes in India gedaan hadden) dat het geen relax vakantie is.. maar wel heeel veel indrukken en geweldige cultuur. (Dat waren 2 mannen, dus weet niet of die minder toeristische attractie zijn daar)
Dat met de paardjes klinkt wel waanzinnig. Doet me een beetje denken aan onze rondreis in Peru, alleen gebruikten zij Lama's ipv paarden. Mooi om te zien hoe goed dat kan gaan.
Goof schreef:Ja behoorlijk pijnlijk dat tijdstip haha.
Ik vind de Taj Mahal sowieso een prachtig bouwwerk maar dit is denk ik de mooiste en puurste foto die ik er ooit van gezien heb.
Echt, mijn complimenten.