[FOTO] Adembenemend India

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avanti

Re: [FOTO] Adembenemend India

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:09

Beeldschoon!!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:12

:wow: <3

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 21:14

:oo Bloos!

Onze groep paarden was trouwens echt fantastisch. Allereerst was daar een paard dat schrok van een auto op dag 1 toen we gedeeltelijk nog over asfalt liepen. Uiteraard liep dit paard met mijn uitrusting en eindigde dat met de rest van zijn last in het ravijn beneden. Mijn waterdichte tas bleek daarna niet meer zo waterdicht en het halve dorp is toen uitgelopen om tape te regelen en de mannen zijn een uur of twee bezig geweest om mijn tas te repareren. Te lief gewoon!

Maar onze paardenman was een goeie. De paarden zagen er goed uit en hij communiceerde met ze doormiddel van fluittoontjes. Een groot verschil met het merendeel van de karavanen die we hebben gezien waarbij er met stenen werd gegooid en geschreeuwd. Wij hoorden onze karavaan vaak van verre aankomen door het 'phietphieuw, phietphietphiet' wat langzaam de berg op kwam. <3

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:22

Wauw, prachtige foto's.

Over 2,5 maand vertrekken mijn vriend en ik naar India voor een reis van west naar oost (en dan terug naar Delhi). Jouw foto's zijn absoluut een voorbeeld!

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 21:23

Werkelijk schitterende foto's!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 21:32

Laurahh schreef:
Wauw, prachtige foto's.

Over 2,5 maand vertrekken mijn vriend en ik naar India voor een reis van west naar oost (en dan terug naar Delhi). Jouw foto's zijn absoluut een voorbeeld!

Be prepared....Ladakh vond ik geweldig, de mensen daar zijn on-Indisch en heel erg boeddhistisch. Dat maakt dat daar rondlopen enorm relaxed is. Delhi en Agra en de reis daartussen :x . Ik ga niet zo goed met Indiërs ben ik bang. Ze zijn enorm opdringerig, hebben de term Oost-Indisch doof uitgevonden én gecultiveerd en met mijn 1.80 meter en hele blanke huid werd ik een soort toeristische attractie binnen de toeristische attracties. Mensen die met je op de foto willen, mensen die je gaan aaien en vooral het woord 'nee' daarin niet lijken te kennen.

Uiteindelijk hebben we in Agra een gids in de hand genomen die naast heel veel interessants wist te vertellen, ook alle mensen bij mij wegjoeg.

Delhi vond ik zelf niet zo heel geweldig, erg vies en druk. Al is daar rondrijden in een taxi echt een feestje! Agra daarentegen was echt waanzinnig mooi. Ik kan je alleen maar aanraden om heel vroeg op te staan en je bij zonsopkomst te melden aan de poort. Dan is hij op zijn mooist. Wat ook een aanrader is, is om de avond ervoor bij zonsondergang in het park aan de overkant van de rivier te gaan staan. Dan zie je hem van achteren heel mooi oplichten. En bezoek het Agra fort. In essentie hetzelfde als het Red Fort in Delhi, maar dan wel heel mooi geconserveerd.

En neem een taxi (mocht je nog een nummer nodig hebben, wij hadden een hele betrouwbare kerel die ons 5 dagen lang heeft rongereden).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:56

maaikemuis schreef:
Goof schreef:
Echt waanzinnig, wow.
Het lichtgebruik, zo mooi.
Ik vind de laatste drie echt fantastisch.

Wanneer je om 5 uur in de ochtend de Taj Mahal bezoekt krijg je twee voordelen: het licht is fantastisch en er zijn nog niet zoveel mensen (en ze zijn nog niet over het terrein verspreid).

Ja behoorlijk pijnlijk dat tijdstip haha.
Ik vind de Taj Mahal sowieso een prachtig bouwwerk maar dit is denk ik de mooiste en puurste foto die ik er ooit van gezien heb.
Echt, mijn complimenten.

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:06

Wat een prachtige foto's hebt je gemaakt! <3

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 23:08

Goof schreef:
maaikemuis schreef:

Wanneer je om 5 uur in de ochtend de Taj Mahal bezoekt krijg je twee voordelen: het licht is fantastisch en er zijn nog niet zoveel mensen (en ze zijn nog niet over het terrein verspreid).

Ik vind de Taj Mahal sowieso een prachtig bouwwerk maar dit is denk ik de mooiste en puurste foto die ik er ooit van gezien heb.
Echt, mijn complimenten.

Wow, van dit compliment ben ik toch echt even stil.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:14

Vind je foto's erg geslaagd, je weet waar je mee bezig bent <3

Je hebt vast veel genoten van het uitzicht daar.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:17

Wauw!!!

Ik ben echt even stil van jouw foto's.
Prachtig zeg!
Echt wauw, gewoon.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:22

Wat een ontzettend mooie, pure foto's! Heb eigenlijk nooit over India nagedacht om er eens heen te gaan, maar na het zien van jou foto's plaats ik het ook op mijn lijst van have to see!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 23:26

Schitterende platen!

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 00:59

Wauw.
Echt heel erg mooi. Wat heb je het prachtig vastgelegd.
De foto's zijn echt adembenemend. Vind het lichtgebruik ook heel erg mooi.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 05:10

Jeetje prachtig. Als ik dat zie zou ik ook nog overwegen om naar India te gaan. Dehli en al die drukke plekken lijken me gewoon te ranzig om naar toe te gaan. En dan ben ik echt niet iemand met smetvrees hoor.

Het 5 uur s'ochtends Taj Mahal bezoeken herken ik van een vriend, die had ik ook geen mensen op de foto. Gelukkig! Je fotos zijn dan ook prachtig!!

Andere vrienden zeiden ook (die vooral drukkere gedeeltes in India gedaan hadden) dat het geen relax vakantie is.. maar wel heeel veel indrukken en geweldige cultuur. (Dat waren 2 mannen, dus weet niet of die minder toeristische attractie zijn daar ;) )

Dat met de paardjes klinkt wel waanzinnig. Doet me een beetje denken aan onze rondreis in Peru, alleen gebruikten zij Lama's ipv paarden. Mooi om te zien hoe goed dat kan gaan.

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 05:30

Wauw, prachtige foto's!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 13:14

Prachtig!! en die adidas sokken vielen me ook meteen op. :')

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 13:14

/3
Nagini schreef:
Jeetje prachtig. Als ik dat zie zou ik ook nog overwegen om naar India te gaan. Dehli en al die drukke plekken lijken me gewoon te ranzig om naar toe te gaan. En dan ben ik echt niet iemand met smetvrees hoor.

Het 5 uur s'ochtends Taj Mahal bezoeken herken ik van een vriend, die had ik ook geen mensen op de foto. Gelukkig! Je fotos zijn dan ook prachtig!!

Andere vrienden zeiden ook (die vooral drukkere gedeeltes in India gedaan hadden) dat het geen relax vakantie is.. maar wel heeel veel indrukken en geweldige cultuur. (Dat waren 2 mannen, dus weet niet of die minder toeristische attractie zijn daar ;) )

Dat met de paardjes klinkt wel waanzinnig. Doet me een beetje denken aan onze rondreis in Peru, alleen gebruikten zij Lama's ipv paarden. Mooi om te zien hoe goed dat kan gaan.

Als ik naar Peru ga wil ik nu ook lama's :') !

Mijn vriend had minder last van de mensen, het fotograferen was echt iets bij mij. Ja, of men wilde dat mijn vriend de foto maakte _/-\o_ . Maar het invecht een mooi land waar je heel veel indrukken op doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 13:18

Goof schreef:
Echt, mijn complimenten.

Ja, hier ga ik in mee. Echt adembenemend mooie foto's sowieso, maar de foto van de Taj Mahal springt er voor mij echt uit. Echt waanzinnig.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 00:14

Wauw, prachtig <3

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 00:34

Wat een práchtige foto's, ben echt onder de indruk! Kan me voorstellen dat die klim ook echt een geweldige ervaring was..

siepjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:49

WOW - en dan die adidas sokken aan ...
Adembenemend.

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:28

Wat een adembenemende foto's! India staat ook hier op het lijstje voor de komende grote reis, deze regio ga ik onthouden.

Dank voor het delen!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:43

Wat prachtig

kuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:04

Wat een geweldige foto's!