Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

goed te doen in 2 weken als je een camper of auto huurt en zelf rond wil trekken. Ik heb aardig wat gezien van de wereld maar nog nooit zo'n prachtige natuurgebieden gezien als daar. Mooier nog dan in de USA (naar mijn persoonlijke smaak). Ik heb die reis al eens gemaakt maar die zou ik heel graag over willen doen omdat ik er achteraf nog steeds van droom.
LadyMadonna schreef:Zomaar even als indicatie, dit lijkt me prachtig: https://www.sovjetreizen.nl/kazachstan- ... /HotelOnly
Ryder schreef:West-Canada, van Vancouver Island tm de Canadian Rockiesgoed te doen in 2 weken als je een camper of auto huurt en zelf rond wil trekken. Ik heb aardig wat gezien van de wereld maar nog nooit zo'n prachtige natuurgebieden gezien als daar. Mooier nog dan in de USA (naar mijn persoonlijke smaak). Ik heb die reis al eens gemaakt maar die zou ik heel graag over willen doen omdat ik er achteraf nog steeds van droom.
dat is echt een wereld in 1 land. Zo onwijs veel verschillende natuur. Wildlife, bergen, idd zon zee strand als je dat wil, zeker cultuur, lieve mensen, genoeg te wandelen
een geweldig land. 
op websites van reisorganisaties kun je al wat grote lijnen vinden en dan met je reisgids vervolledigden. Uiteindelijk heb je dan een dag-tot-dag plan (zo uitgebreid/gedetailleerd als je wil). Dingen die je echt op voorhand moet boeken (ik heb het over wereldwonders, niet overdrijven), boeken en je eerste overnachting. En dan vertrekken maar
ter plaatse kun je zien of je he aan je planning houdt of die deels of volledig omgooit