Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Goof schreef:Middenin de Australische outback met een lege benzinetank komen te staan. Oeps.
Hoe heb je dat opgelost?
[***] schreef:Toen in Noorwegen onze hond in beslag genomen werd, en in Turkije toen er een personeelslid van het hotel handtastelijk was. Dit hebben we ook meteen aan de hoteleigenaar verteld.
Ik was een leuke buurvrouw om naast te zitten denk ik

Dat waren 24 lange uren.

Destination schreef:[***] schreef:Toen in Noorwegen onze hond in beslag genomen werd, en in Turkije toen er een personeelslid van het hotel handtastelijk was. Dit hebben we ook meteen aan de hoteleigenaar verteld.
Waarom werd de hond in beslag genomen?
Klinkt avontuurlijk, Goof, maar ik snap dat je er niet op zat te wachten
.
Do you need more information? 
. Was in de tijd dat je op campings vaak een aantal computers had waar je tegen betaling een tijdje kon internetten. Op de camping waar wij zaten, stonden de computers in de campingwinkel. Ik zat rustig achter de computer toen ineens het licht uitging, de winkelmedewerker naar buiten liep en de deur op slot draaide. Ik ben maar voor het raam gaan staan, gelukkig werd ik gespot door een andere gast die iemand van het personeel waarschuwde, zodat ik er weer uit kon.
Ik bekijk altijd echt uitgebreid de recensies en foto's en ga liever niet naar een hotel dat minder dan een 8 krijgt. Ik eh, ben nogal een control freak misschien
Zat behoorlijk in de stress maar uiteindelijk gelukkig een (beetje bizarre) B&B gevonden en de volgende ochtend naar Eindhoven kunnen vliegen 
Eindexamenreis dus niet bepaald een rustige omgeving
Gelukkig voelde ik me op de laatste dag net beter, want ook toen bleken we 8 uur vertraging te hebben. 

Eenmaal boven kon je ook bijna niet tegen de wind in lopen, het loeide verschrikkelijk (zelfs binnen) en ik was zowat ziek van het idee dat we ook weer in die lift naar beneden moesten. Ik ga nooit meer in zo'n ding zonder vooraf de windkracht gecheckt te hebben
Veel mensen die toch ook wel erg ziek zijn geworden op vakantie.
ook wist ik toen nog niet dat ik allergisch ben voor penisiline. Ik lag dus met 40 graden koorts hele dagen te slapen. Mocht vanwege de medicatie niet in de zon en niet in het water en vanwege mijn keel niks kouds. Daar bovenop zat mijn hele lichaam onder de uitslag en werd ik dus gek van de jeuk. Wat was ik blij toen ik na 7 dagen drama en een uitzichtloze terugvlucht thuis was xD helaas nog wel dik een half jaar veel last van de pfeiffer gehad..
). Verschrikkelijk.....!
. Ben gek op honden hoor, maar niet bij het eten
.
.