Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Vlieg je vanaf schiphol? Dan kan je kijken of je toevallig nog een see buy fly plastic tasje hebt. Z'n tasje die je achter de douane krijgt als je iets koopt. Meestal doen ze bij de gate niet moeilijk over net aangekochte spullen. (Weten zij veel dat er een gebruikte cap inzit)
mvdende schreef:Het is denk ik maar net in welke bui ze zijn. Wilco van Rooien trekt meestal z'n D schoenen aan tijdens het vliegen, zo raar is het niet als je een sport uitrusting mee neemt.
Szan schreef:@speurneusc: die handtas die jij noemt als extra bagage naast je koffertje, mag dus niet altijd. Dat wisselt echt per maatschappij. Bij Transavia mag dat bijv. ook niet.
little_birdy schreef:Jelly dat is echt onmogelijk dan zit direct je hele koffer vol
Martine_R schreef:Ik vlieg met Easyjet.. ze zijn best streng volgens mij.
Ik lees dat als je voorin zit, je wel een extra item mee mag nemen, maar omdat ik al ingecheckt ben, kan ik mijn stoel niet meer veranderen..
Daar kan ik wel even een belletje aan wagen.
Laarzen aandoen en cap erin lukt helaas niet, ik doe mijn outdoorlaarzen al aan, die heb ik daar nodig voor het dagelijkse stalwerk.
risje schreef:Zou hem juist niet aan je handbagage doen. Staan van die bakken waar je handbagage in moet passen. Nu heb ik het zelf niet meegemaakt, maar ze kunnen je vragen je tas daarin te doen en met cap eraan past dat niet.
Zoals Ts gedaan heeft navragen werkt beste en dan bijvoorbeeld in een handtas of taxfreetas