Prima vlucht voor een prima prijs (in een 747-8
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prima vlucht voor een prima prijs (in een 747-8
)

Aantal fotoshoots, wat werk afspraken en een concert van m'n favoriete band ever
Halloween is natuurlijk ook in de periode dat ik er ben dus ik denk dat ik Shibuya ga verkennen tegen die tijd!
Ik zit qua accomodatie op loopafstand zo te zien van Shibuya, wat ook heel chill is mocht ik de laatste trein missen
ik ben alweer aan het sparen. Moeten helaas nu ook een ticket voor onze kleine kopen, die is nu ouder dan 2
alleen om die te kopen zou ik alweer naar japan willen
Jans schreef:Ik ben jaloers Thirsa, gewoon jaloersik ben alweer aan het sparen. Moeten helaas nu ook een ticket voor onze kleine kopen, die is nu ouder dan 2
Zit erover te denken wat 'vlogs' van m'n weken daar bij te houden, heb er alleen totaal geen goede camera voor maar goed
Via mijn social media ben ik sowieso te volgen in Tokyo 
Ik ga je sowieso volgen!
Jans schreef:Ik ga je sowieso volgen!
Zou jij voor mij naar de pijnstillers willen kijken?
Er zijn verschillende varianten zo te zien? 
ik wil graag de Eve-A of Eve Quick. De Quick zijn wat duurder maar dat maak ik je uiteraard direct over! Doosje of 3
Jans schreef:Die kan je inderdaad o meenemen naar hierik wil graag de Eve-A of Eve Quick. De Quick zijn wat duurder maar dat maak ik je uiteraard direct over! Doosje of 3
![]()
Feminax en Ibu mogen gewoon mee.. maar ik zou daar dus Eve voor kopen
They know how to make their medicine, haha. Ik ga het voor je checken wanneer ik er ben!
Courses schreef:ShadowFax schreef:Wij vliegen woensdag
Als jullie nog laatste tips oid hebben hoor ik graag! Vanavond alle lijstjes afmaken
Ik hoorde vanmiddag dat de temparaturen in Japan momenteel een stuk lager liggen dan de afgelopen 5 jaar rond deze tijd dus make sure dat je niet enkel zomerkleding meeneemt!

is het niet gewoon verkocht, dat je nu een smoesje krijgt
Jans schreef:Meen je nietis het niet gewoon verkocht, dat je nu een smoesje krijgt
Wat betaalde je voor het appartement? Had je dat al betaald?
Het uiteindelijke bedrag was rond de 1700 euro voor 4 weken in een vrij centrale plek in Tokyo dus dat is opzich nog best netjes. Maar heel chill is dit niet
Ik moest de rest overmaken 7 dagen voor aankomst, waar ik dus nu een betaal link voor vroeg en toen kwam dit ineens haha