Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
omdat klamboe rond deze tijd wel een noodzaak is en ik aantrekkelijk ben voor muggen.
wel een compleet andere wereld!
mijn favoriete bestemming van de hele reis. Ik heb een trekking van twee dagen gedaan door de rijstvelden, bergen en dorpjes. Zo ontzettend mooi en bijzonder. En zulke lieve mensen!

mee al schijt ik inmiddels in mijn broek van de zenuwen voor de vluchten en komt het hele rap dichtbij.
spot on dus.
idem voor hotel in sapa

Vergeet geen oordopjes mee te nemen! Bloemetje75 schreef:Ik volg even. We willen volgend jaar zomer met de kinderen een verre reis maken. Twijfelen heel erg tussen met camper door de VS trekken, naar Cuba of juist Vietnam of richting Indonesië..
We zijn gebonden aan de schoolvakantie helaas.
Maar alle info, ervaringen etc die ik kan vinden, gaan we gebruiken om te beslissen wat het wordt.
zodat je samen met je zus de crematie kan regelen. Je moet je vakantie afmaken gewoon. Ok het is helaas een realiteit maar echt leuk nee.
zijn net pas terug in huis van reisgenoot. alles wassen en opruimen nu. Stinken enorm na lange vlucht en 34 graden plus en vocht in hanoi van laatste dag