Zonnig resort bij het strand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Re: Zonnig resort bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 18:24

Ik zou op Tui.nl mn wensen invoeren.
All-in, ligging aan het strand en budget. Dan komt daar een aantal resorts uit, die je dan op Zoover.nl of TripAdvisor kan natrekken. Daarna kan je nog op Sunweb of andere website kijken of de prijs daar wat goedkoper is.
Ik denk dat all-in voor 1000 pp in het hoogseizoen moeilijk zal zijn.
Maar ik heb niet veel ervaring met all-in. Turkije of Tunesië en Egypte zal wel lukken voor die prijs.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 19:51

MuSLi schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Ik ben in 2014 naar Blue Lagoon gegaan op Kos (Griekenland) mooi all inn en 5 restaurants. Maar ook een super adults only. Prijs zaten wij op 10 dagen op jou budget, wel 2 weken voor de vakantie uit. Dus geen idee wat het nu doet.

Deze wilde ik ook gaan aanraden.
Echt een super vakantie gehad hier :j

Wij ook, afgelopen zomer eind augustus-begin september voor iets minder dan €1000 pp 10 dagen all in gezeten, echt fantastisch hotel, +:)+ wij hadden adults only geboekt.
Daarvoor zijn we naar Side Star Beach geweest, ook echt super gehad. En het jaar daarvoor naar Cran Canaria Hotel Occidental Margaritas (Het heette voorheen Barcélo Margaritas.) ook hier hebben we het super gehad +:)+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 19:53

Wat leuk dat er meerdere bokkers zijn geweest!
Ik geloof dat wij toen eind juni, eerste week juli op €1050,- zaten.

Kaapverdie dit jaar is duurder :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:33

Citaat:
Wij ook, afgelopen zomer eind augustus-begin september voor iets minder dan €1000 pp 10 dagen all in gezeten, echt fantastisch hotel, +:)+ wij hadden adults only geboekt.
Daarvoor zijn we naar Side Star Beach geweest, ook echt super gehad. En het jaar daarvoor naar Cran Canaria Hotel Occidental Margaritas (Het heette voorheen Barcélo Margaritas.) ook hier hebben we het super gehad +:)+

Barcelo Margaritas zijn wij ook geweest. In 2014 geloof ik. Prima hotel :j

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:38

De sunny beach resorts in Egypte (past ook goed bij je eisen :') )
Echt heeerlijk 2 keer geweest en echt perfecte vakanties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 15:46

Voor 1000 euro zit je midden in het hoogseizoen echt nog niet zo luxe hoor. Heb laatst nog zitten kijken en binnen Europa zit je eronder, maar als je iets 'speciaals' wilt dan betaal je toch al snel meer. Vooral Turkije, Tunesië en Egypte zijn goed betaalbaar, ook echte aanraders wat mij betreft. Wel witziekend heet, en vaak staan resorts daar niet in of in de buurt van dorpjes. Je hebt dan dus wel echt een vakantie waarbij je niet heel veel meer doet dan op het resort vertoeven.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 19:15

Bedankt weer voor alle tips!!
De prijzen zijn in het hoogseizoen best hoog. Wie weet wordt het nog kamperen op een mooie plek?
Maar ben heel blij met alle ervaringen!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 20:37

Goed in de gaten houden met aanbiedingen, zo zaten wij dus vorig jaar in blue lagoon voor minder dan €1000. Of last minute :)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 21:23

__PrinCes schreef:
Goed in de gaten houden met aanbiedingen, zo zaten wij dus vorig jaar in blue lagoon voor minder dan €1000. Of last minute :)

Daar zat ik ook al aan te denken!