Mooi topic Wilke, maar wat lang! Je had gewoon alle fotos moeten posten die je hebt gemaakt, al heb ik er al veel gezien. Veel leuker dan die teksten erbij :p
laughterline
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-17 21:11
Ik vind het gewoon leuk om er over te vertellen, en ik mag toch maar echt 15 foto's posten haha
Heerlijk land, het heeft ook een plek in mijn hart gekregen. Ben er vier keer geweest en ik ga er zeker weer heen! Helaas wel jammer van de criminaliteit..
Smee__
Geplaatst: 24-01-17 21:37
Nieuwe pagina, dus ik vind dat je wel weer nieuwe foto's mag plaatsen Wilke!
Echt wat een heerlijke foto's, ik kan er naar blijven kijken
Elmira
Geplaatst: 24-01-17 21:46
Oh echt!! Dat vind ik echt heel leuk om te horen. Ik ga 2 weken naar Kaapstad, mijn tante woont er inmiddels. En dan wat vrienden bezoeken, can't wait
Wat moet dat een geweldige ervaring zijn geweest, en prachtige foto's! Krijg gelijk zin om in het vliegtuig naar ZA te stappen, wie weet ooit...
laughterline
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-17 21:55
Haha ok Esmee
3 fotootjes! Waar ik werkte hadden we ook konijntjes, zelfs babykonijntjes Maar helaas weten de slangen dat ook... Op t einde hadden we maar 1 baby konijntje over.. Hier m'n crush die een slang weg haalt. Die had helaas net 2 baby's te pakken.
Wauw wat een gaaf avontuur! Leuke combi met paarden en de omgeving verkennen. Prachtige foto's en filmpje! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet kan wachten totdat je weer die kant op mag. Ik krijg door jouw verslag meteen weer kriebels om te vertrekken...
Supergaaf! Over 2 dagen vlieg ik voor 5,5 maand naar Kaapstad en krijg er NOG meer zin in na het zien van jou topic! Wil eigenlijk ook graag paardrijden, kan dat ook als ik niet in dat resort zit? Ziet er namelijk zo vet uit
Oh wat gaaf!! Have fun! Volgensmij hebben ze heel soms (maar zelden) wel eens outsiders, je kunt het proberen! Ik zal je even een pb'tje doen.
Mawrr
Geplaatst: 25-01-17 12:46
Leuk om te lezen dat je het hier zo leuk hebt gehad ! En wat een mooie foto's. Je zou eens wat meer moeten delen! Ik ken je gevoel, ik moet ook alweer bijna naar huis na dik een half jaar Zuid-Afrika...