Ben benieuwd wat je beslist TS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Nu is er natuurlijk meer dan de kans op aanslagen.
Als ik grof ben: die kans is vrijwel nergens nul.
Maar je zou ook kunnen zeggen dat Griekenland ongeveer hetzelfde klimaat heeft, geen dictator aan de macht en dat dat land jouw euri goed kan gebruiken.
Voor mij een reden om niet naar Turkije te gaan.
Booooo schreef:waxmeltsenzo: Turkije kan je ook gewoon gegarandeerd genieten hoor, dat dat voor jou niet geldt is een ander verhaal. Hoe kom je erbij dat je je niet welkom kan voelen in Turkije? Het volk heeft toeristen nu harder nodig als normaal.. Die zullen er alles aan laten doen om je welkom te laten voelen.
Lekker naar Italie, tussen de aardbevingenZo kan je overal wel wat verzinnen.
waxmeltsenzo schreef:Booooo schreef:waxmeltsenzo: Turkije kan je ook gewoon gegarandeerd genieten hoor, dat dat voor jou niet geldt is een ander verhaal. Hoe kom je erbij dat je je niet welkom kan voelen in Turkije? Het volk heeft toeristen nu harder nodig als normaal.. Die zullen er alles aan laten doen om je welkom te laten voelen.
Lekker naar Italie, tussen de aardbevingenZo kan je overal wel wat verzinnen.
Tja de sfeer is gewoon niet het zelfde als voorheen in Turkije, dat heeft niets met hoe het voor mij geldt te maken. Er zullen vast plekken zijn waar nog rust us. Maar de schrik zit er daar aardig in bij de mensen en ook achterdochtigheid. Dat is een feit. Dat zij toeristen nodig hebben zal vast maar net als dat ik vind dat dat bij Griekenland niks uit moet maken vind ik dat in Turkije ook. Ik geef liever een advies waarbij ik denk dat gunstig is voor ts, dan voor de locale bevolking daar. Griekenland heeft nagenoeg het zelfde te bieden maar dan zonde dat gedoe. En dan kan je altijd volgend jaar weer kijken. Maar dat is wel puur zoals ik het zie, het is uiteindelijk aan t's zelf natuurlijk.
Booooo schreef:Waxmelt: tuurlijk is het rustig het is winter
Mijn man is Turks, woont pas net in Nederland en woonde dus tijdens de staatsgreep in Turkije, Gumbet/Bodrum. Niks van gemerkt.. En die staatsgreep gaat er echt niet weer komen hoor