Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Wij zijn toen die van ons 1 of 2 maanden was geloof ik, al met de auto naar Engeland en Nederland geweest (Nederland is voor ons ongeveer 1000km en Engeland was zonder boot ook zoiets). Toen zijn we gewoon regelmatig gestopt om te drinken, en daarna weer snel verder.
Als ze wat ouder zijn zal het wat minder slapen zijn onderweg, maar hoef je ook minder te stoppen om te voeren![]()
Misschien is de trein nog een idee, kunnen de mensen nog ergens anders gaan zitten als ze geen gehuil willen horenof je boekt een "hut". Dan hebben ze er ook minder last van en jullie zitten ook rustig.
mystery1980 schreef:Ik heb nog nooit een 1 jarige gezien die het snapte dat hij pijn in de oortjes kreeg bij het opstijgen van een vliegtuig omdat pappa en mamma zo nodig moeten vliegen. En dan de rest van het vliegtuig die het gejank moet aanhoren. Nee bedankt je kiest voor een kindje of je gaat lekker reizen maar niet beiden in mijn opinie! Heeft niks met gehandicapt te maken, maar gewoon met rekening houden met het feit dat je een kind hebt.
Frensie schreef:Vliegen met een baby of peuter is echt niet zo moeilijk als een hoop mensen denken.
Toen onze zoon 1 jaar was zijn we naar Singapore gevlogen. Ging prima. Eigen stoel geboekt voor hem en autostoel en genoeg speelgoed mee.
Nu is hij 3 en zijn we vorige week naar Canada geweest. Ook dat ging prima. Weer veel speelgoed mee en ging ook weer prima. En onze zoon Is echt een ondernemend mannetje dat thuis nooit stil zit. Maar in vliegtuig totaal geen probleem met hem gehad.
mystery1980 schreef:Ik heb nog nooit een 1 jarige gezien die het snapte dat hij pijn in de oortjes kreeg bij het opstijgen van een vliegtuig omdat pappa en mamma zo nodig moeten vliegen. En dan de rest van het vliegtuig die het gejank moet aanhoren. Nee bedankt je kiest voor een kindje of je gaat lekker reizen maar niet beiden in mijn opinie! Heeft niks met gehandicapt te maken, maar gewoon met rekening houden met het feit dat je een kind hebt.
Keet schreef:mystery1980 schreef:Ik heb nog nooit een 1 jarige gezien die het snapte dat hij pijn in de oortjes kreeg bij het opstijgen van een vliegtuig omdat pappa en mamma zo nodig moeten vliegen. En dan de rest van het vliegtuig die het gejank moet aanhoren. Nee bedankt je kiest voor een kindje of je gaat lekker reizen maar niet beiden in mijn opinie! Heeft niks met gehandicapt te maken, maar gewoon met rekening houden met het feit dat je een kind hebt.
Ons zoontje pakte gewoon zijn fop en heeft geen zere oortjes gekregen bij het 4 keer opstijgen en het 4 keer landen afgelopen zomer. Als je goed voorbereid zorg je voor wat te drinken op die momenten of iets te eten zoals een koekje oid. Geen enkel probleem. Dat heet rekening houden met je kindje
Andere mensen moeten zich lekker met hun eigen leven bemoeieniedereen betaalt net zoveel om in dat vliegtuig aanwezig te zijn en heeft netzoveel recht om daar te zijn.
mystery1980 schreef:Zag dat waar wij geweest zijn ook een kinderbedje staat maar is wel ver hoor: https://www.gites.nl/vakantiehuizen/bou ... ulee-12262
Is echt een heel apart mooi huisje, niet te duur, super omgeving, heerlijk rustig.
En dat jij reislustig bent is nu even van minder belang denk ik. Je hebt gekozen voor een kindje daar mag je best even rekening mee houden. Je kunt niet alles tegelijk he! Wees blij met wat je hebt.
Keet schreef:Prima, dan blijf je lekker thuis en ga je niet met het vliegtuig
moonsparkle schreef:mystery1980 schreef:Zag dat waar wij geweest zijn ook een kinderbedje staat maar is wel ver hoor: https://www.gites.nl/vakantiehuizen/bou ... ulee-12262
Is echt een heel apart mooi huisje, niet te duur, super omgeving, heerlijk rustig.
En dat jij reislustig bent is nu even van minder belang denk ik. Je hebt gekozen voor een kindje daar mag je best even rekening mee houden. Je kunt niet alles tegelijk he! Wees blij met wat je hebt.
Dus omdat je een kindje hebt moet de reislust daarmee maar weg zijn? Een kind neemt dat gevoel niet altijd weg, maar een kind kan alsnog een hele mooi aanvulling zijn op /in je leven. Vanaf wanneer vind je dan dat je op vakantie mag? Wat zijn 2 weken op een jaar? En wie zegt dat ze niet blij is met wat ze heeft? Er is alleen nog zoveel meer wat de wereld te bieden heeft.
Frensie schreef:Wij waren afgelopen zomer in Zweden. Hebben in de buurt van Tromso een huisje gehuurd op een camping. Daar ter plaatse fietsen gehuurd met fietskarretje erachter en een heerlijke vakantie gehad. Reis erheen kan je helemaal rijden via Denemarken of op de boot stoppen. Wij hebben er 2 dagen over gedaan. Qua budget ook goed te doen. Zweden is niet meer zo duur als het vroeger was. Boodschappen zijn er voor dezelfde prijs als in Nederland en als je met de auto gaat naar een huisje kan je een hoop eten en drinken eventueel meenemen.