2-4-2 opstelling is wel heel handig inderdaad, en dat je dan ook nog aan de aisle zit geeft je toch wat meer gemak met opstaan enzo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Dorien66 schreef:Ik zou je schoenen aan houden, dus niet wisselen voor sokken. Heb ik een keer gedaan op een vlucht van 12 uur en toen kon ik dus bij aankomst mijn schoenen niet meer aan krijgen. Mijn voeten waren opgezet door het vele zitten en het drukverschil.
En drink veel water, zeker geen alcohol.
Oei, daar zeg je wat, maar dat maakt het gelijk wel lastig... Ik word na een tijdje ontzettend kriegelig als ik mijn schoenen aan houd. Zou zoiets op te lossen zijn met compressiesokken? (om maar even full oma-modus te gaan)
Relaxed schreef:Je benen strekken in het gangpad, dat denk je? Iedereen in het viegtuig lijkt altijd minimaal 2x naar de wc te moeten en dan heb je nog de stewards met het karretje, dat gaat je dus tegenvallen..
Ik doe in het vliegtuig altijd een joggingbroek aan en schoenen die ik uit kan doen, lekker makkelijk..
Verder e-reader en muziek op mijn telefoon.
MVasbo schreef:Zoals eerder genoemd, je hele lichaam zet een beetje uit. Pas daarom op voor hele strakke sport broekjes of leggings omdat die te strak gaan zitten. Die fout heb ik zelf gemaakt in Vietnam. Was geen pretje...