Bijzonder logeeradresje gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Re: Bijzonder logeeradresje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:37

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:39

Texel! B&B Madura. :-)

Pauline2cv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:50

Ik wou ook de LoveBubbles in Lochem zeggen. Zelf ben ik al in alle Bubbles geweest en het is echt heerlijk!

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:57

Niet echt iets bijzonder, maar wel mooi en luxueus hotel met lekker ontbijt, sauna, massage etc.
In Sankt Wendel, Duitsland (bij ons in de buurt, vrienden hebben er al gelogeerd en zijn er zeer over te spreken!)
Ook leuk gelegen achterin, met golfterrein en veel wandelmogelijkheden!
http://www.angels-dashotel.de/golfpark/

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:28

Pauline2cv schreef:
Ik wou ook de LoveBubbles in Lochem zeggen. Zelf ben ik al in alle Bubbles geweest en het is echt heerlijk!

Welke vind jij het fijnst?
Ik had op basis van de foto's graag de Lotus Bubble gewild, maar ga nu naar de Dreamtime Bubble. Veel zin in :j.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:52

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:00

Ik ga mee met de Ardennen, Luxemburg stad daar zijn wij met de camper geweest en hebben een aantal bed and brekfast gezien. Wij waren er in de herfst van 2015 en vonden het erg mooi, als je niet ver weg wilt en een beetje een natuur liefhebber bent. Wij zijn ook door spa gegaan in belgié was ook leuk vooral het circuit vond mijn vriend leuk.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 10:22

B&b kortjakje in Zwolle vonden wij echt heel erg schattig. Midden in het centrum van Zwolle, een oud pakhuisje. En Zwolle vonden wij een erg leuke stad!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 10:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 10:42

Naar Twente, slapen in een sterrenkubus --> http://www.bossem.nl/sterrenkubussen/
Zo gaaf om vanuit bed naar de sterren te kunnen kijken, en ook een hele mooie rustige locatie, vlakbij leuke dorpjes :) Hele vriendelijke mensen ook, in overleg is er van alles mogelijk :j

gekoppaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 10:27

De Lovebubbels waren helaas allemaal al bezet... dit was inderdaad mijn eerste keuze.

We gaan uiteindelijk lekker naar een knuw hotelletje in Den Haag en om dat te compenseren dat dat niet zo bijzonder is (als een bubble) gaan we uiteten bij HanTing. Dat lijkt me wel een ervaring... :D

Alle echt speciale dingen waren helaas al vol, of niet te boeken gezien het seizoen. Maargoed...hij is in mei jarig... en ik heb nog genoeg ideeen over haha.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:33

Voor de volgende keer kun je misschien naar de strandhuisjes kijken. Bijvoorbeeld bij hoek van holland, maar ook op andere plaatsen zijn tegenwoordig leuke strandbungalows te vinden waarbij je echt wakker wordt op het strand. Super leuk! Budget ligt wel wat hoger, maar in het laagseizoen heb je misschien geluk met de prijzen.

https://www.landal.nl/parken/beach-vill ... oCG5vw_wcB

Dit zijn de huisjes in hoek van holland.