Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissi schreef:Oooh deze tocht heb ik ook gedaan, in 2003 volgens mij. Ik herken nog heel veel plekjes. Zo prachtig, zit nu weer met tranen in mijn ogen. Die schitterende omgeving.
Olivier die alleen "manen" en "kontje" in het Nederlands kon zeggen. Ik reed toen op Kenzo, een stevige bonte 5 jarige ruin en mijn nichtje reed op een valk. Staat Kenzo er nog?
Edit: onze paarden zijn toen ontsnapt. Twee ervan zijn pas dagen later terugevonden, een ervaren merrie en een jong paard. Dat was minder grappig.
darkadia schreef:Met een gids gelukkigZiet er gaaf uit! Maar kan me idd voorstellen dat je er geen hoogtevrees moet hebben. heb ik gelukkig niet maar degene met wie ik dit soort tochten rijdt wel dus helaas niks voor ons.
Rijdt je de hele tocht met een gids of gewoon op basis van een kaart in je eigen groepje?
Ik ga zelf nu al 2 jaar achter elkaar naar Ierland om lekker zonder gids tochten te maken in de natuur.
En inderdaad veel Nederlandse paarden zijn watjes ten opzichte van wat die paarden gewend zijn!
LoveUggs schreef:Wat ontzettend gaaf!
Heb je geen last van je kont gehad? Zolang in het zadel zitten?
Ik zou zelf kiezen voor de dagtochten omdat ik bijna zeker weet dat ik zo lang in het zadel niet ga trekken haha
Kkkaren schreef:darkadia schreef:Met een gids gelukkigZiet er gaaf uit! Maar kan me idd voorstellen dat je er geen hoogtevrees moet hebben. heb ik gelukkig niet maar degene met wie ik dit soort tochten rijdt wel dus helaas niks voor ons.
Rijdt je de hele tocht met een gids of gewoon op basis van een kaart in je eigen groepje?
Ik ga zelf nu al 2 jaar achter elkaar naar Ierland om lekker zonder gids tochten te maken in de natuur.
En inderdaad veel Nederlandse paarden zijn watjes ten opzichte van wat die paarden gewend zijn!. Als ik ook nog de weg zelf had moeten zoeken was ik niet ver gekomen denk ik...
darkadia schreef:Kkkaren schreef:Met een gids gelukkigZiet er gaaf uit! Maar kan me idd voorstellen dat je er geen hoogtevrees moet hebben. heb ik gelukkig niet maar degene met wie ik dit soort tochten rijdt wel dus helaas niks voor ons.
En inderdaad veel Nederlandse paarden zijn watjes ten opzichte van wat die paarden gewend zijn!. Als ik ook nog de weg zelf had moeten zoeken was ik niet ver gekomen denk ik...