Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:@Fading: de kou is hier gelukkig heel anders, al is -30/-40 gewoon koud (maar met warme kleding goed te doen). Wil ergens dit jaar naar het zuiden van Zweden verhuizen.
GrumpyCat schreef:Wat een mooi avontuur, TS! En wat knap dat je zo'n avontuur in je eentje aandurft. Ik droom al jaren van emigreren, maar ik vond de stap te groot om alleen te maken. Nu zit ik in Nederland 'vast'aan een vriend, studie en koophuisje, dus zal het emigreren er niet zo snel meer van komen. Ik volg je avontuur en ben benieuwd naar de eerste foto's! Heel veel plezier alvast!
lianne__ schreef:Wat leuk! Ik ga eind januari naar Curaçao om daar 'even' te werken.
Fading schreef:gabyfedde schreef:@Fading: de kou is hier gelukkig heel anders, al is -30/-40 gewoon koud (maar met warme kleding goed te doen). Wil ergens dit jaar naar het zuiden van Zweden verhuizen.
BRRRRRR!![]()
Ik heb liever +30 haha, ben benieuwd!GrumpyCat schreef:Wat een mooi avontuur, TS! En wat knap dat je zo'n avontuur in je eentje aandurft. Ik droom al jaren van emigreren, maar ik vond de stap te groot om alleen te maken. Nu zit ik in Nederland 'vast'aan een vriend, studie en koophuisje, dus zal het emigreren er niet zo snel meer van komen. Ik volg je avontuur en ben benieuwd naar de eerste foto's! Heel veel plezier alvast!
Ja het is ook heel spannend, en alle lieve mensen die ik achterlaat. Maar ik wil dit al zoooo lang. En deze kans krijg ik gewoon niet meer!lianne__ schreef:Wat leuk! Ik ga eind januari naar Curaçao om daar 'even' te werken.
Wat is 'even' ? Haha
Bedankt allemaal, leuk dat jullie me willen volgen
Mandyy schreef:Ben zo benieuwd hoe je het gaat hebben, ik ga je volgen!
Super fijn dat je eerst even met vriendinnen daar bent.
Mondy schreef:Wat leuk ! Heel veel plezier daarik heb er zelf met mn ouders en zusje 3 jaar gewoond en met mijn eerste baan er een half jaar geweest.
Heb er mijn hartje aan verloren