Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alpha89 schreef:er komen allemaal leuke bestemmingen voorbij zeg. ik hoop dat ons budget volgend jaar ook wat ruimer is. Ik ga me voor nu even oriënteren op Kroatië, ben nooit echt in die hoek geweest en met de auto lijkt het me helemaal te gek, lekker de vrijheid. alleen...ik heb een C1, ik weet niet of ie dat wel trekten m'n ouders zullen niet zomaar hun auto's uitlenen denk ik haha!
Grumpycat: ja dat lijkt mij ook leuk om te doen!! en dan hotels/appartementen idd
listiglistje ; Berlijn is leuk, zeker doen!
8nnemiek, gaaf!
lovelucydan , ook gaaf! Ben in Mexico in 2005 geweest (en een orkaan van cat. 5 meegemaakt dus ik moet een keertje terug)
GrumpyCat schreef:Mijn vriend en ik zijn een roadtrip aan het plannen: Oostenrijk - Slovenië - Kroatië. De bedoeling is dat we een paar dagen in Oostenrijk verblijven (omgeving Salzburg), vervolgens doortrekken naar Slovenië (omgeving Bled en de hoofdstad Ljubljana) om tot slot door te reizen naar Kroatië (eerst naar Istrië en als laatst een paar dagen naar de Plitvice meren). Onderweg zullen we voornamelijk in hotels verblijven, kamperen ben ik niet zo van. Alleen het plannen van zo'n reis is al leuk.
Goof schreef:GrumpyCat schreef:Mijn vriend en ik zijn een roadtrip aan het plannen: Oostenrijk - Slovenië - Kroatië. De bedoeling is dat we een paar dagen in Oostenrijk verblijven (omgeving Salzburg), vervolgens doortrekken naar Slovenië (omgeving Bled en de hoofdstad Ljubljana) om tot slot door te reizen naar Kroatië (eerst naar Istrië en als laatst een paar dagen naar de Plitvice meren). Onderweg zullen we voornamelijk in hotels verblijven, kamperen ben ik niet zo van. Alleen het plannen van zo'n reis is al leuk.
Gaaf. Bled zelf is vreselijk overrated, maar de omgeving is prachtig. Je kunt daar zo mooi touren.
Ljubljana is ook een prachtige stad.
GrumpyCat schreef:Goof schreef:
Gaaf. Bled zelf is vreselijk overrated, maar de omgeving is prachtig. Je kunt daar zo mooi touren.
Ljubljana is ook een prachtige stad.
Is Bled overrated ja? Dat is jammer om te horen! Gelukkig grenst het wel pal aan een natuurpark, dus dat zou het voor mij nog enigszins goed kunnen maken.Ik vind plaatsjes en steden leuk om te bezoeken, maar wij gaan vooral voor de natuur (lekker wandelen, kanovaren, etc.)