[***] schreef:Ik haal mijn paspoort morgen op, en dan wordt ook het visum geregeld. In mijn handbage moet ik inderdaad niet vergeten tandenborstel, extra kleren e.d. te doen. Telefoon doet ik ondertussen voor de zekerheid wel uit, en dan kijk ik in het vliegtuig of ik hem op kan laden. Moet er niet aandenken dat mijn telefoon opeens leeg is, kan ik niet eens iemand bellen als er wat is. De stoelen voor de lange vliegreizen heb ik al gereserveerd, ik zit helemaal achterin bij het gangpad, dus dan kan ik er uit als ik wil zonder over iedereen heen te stappen.
En bij het online inchecken staat er: online check-in opens in (en dan iets van 2 dagen), dus dat kan ik dan van te voren doen toch?
Voor Londen ben ik ook een beetje bang, maar het scheelt dat ik niet naar terminal 5 naar 1 hoeft o.i.d., ik kan mooi op 5 blijven. (ookal zal het wel super groot zijn). Anders vraag ik het aan een medewerker, die lopen er vast genoeg rond.
Ik kreeg toen ik een paar maanden terug ging vliegen een mailtje dat ik kon inchecken
Gok dat jij dat ook wel zult krijgen
Edit: was een dag van tevoren trouwens, niet dat ik binnenkort ga vliegen en een paar maanden terug al in kon checken