. Zoveel overlap of tegelijk.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn voornaamste doel was om Bastille weer te zien en om Mumford and Sons voor het eerst te zien, en dit gaat zeker lukken. De vorige keren dat ik naar Lowlands ging heb ik steeds alle dagen volgepland met waar we allemaal naar toe MOESTEN. Dit jaar wil ik dit wat meer loslaten om ook gewoon chill rond te kunnen lopen en gewoon te zien wat we tegen komen.
bevalt best. Aanrader ga de sauna of hottub in en vandaar lekker muziekje luisteren.
was er aangenaam vorig jaar regen maar warm in het water muziek luisteren van de overkant
heb er wel echt zin in! SophieFT schreef:Oh Damn
Future islands vs mumford and sons
Elbow vs Editors
En iggy pop en the xx zijn vlak na elkaar
), chef special en sean paul (voor de grap even
). Heb het blokkenschema nog niet bekeken en geen idee wat er daadwerkelijk van gaat komen, maar vooraan bij bastille en m&s ben ik in ieder geval te vinden.
Dacht eigenlijk dat ik zou moeten werken dat weekend maar blijkt dat ik toch vrij ben en nu twijfel ik hard. Misschien toch maar eens een oproepje eruit gooien.
........
) op Lowlands aanwezig ben, echter ben ik wel het hele weekend aan het werk. Ik ga wel proberen 1 act per dag mee te pakken, dus ik ben erg benieuwd!