Singlereis voor iemand onder de 30???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Singlereis voor iemand onder de 30???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:30

Geen ervaring met singlereizen, naar wil wel zeggen dat ik het heel stoer van je vind!
Waar gaat de reis naartoe?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:32

Leuk TS :) waar ga je heen?
Is afhankelijk van organisatie en je groep.
Met één groep heb ik twee maanden van tevoren afgesproken voor een drankje, hadden ook een FB groep.
De andere groep had ik met eentje mailcontact, de rest zag ik pas op het vliegveld.
Fox heeft bijvoorbeeld een forum op de website waar je contact kan leggen met andere reizigers.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 10:40

Dankje AB, vind t van mezelf ook nog steeds best stoer :') _O-

Naar Indonesië!!! En ik heb via shoestring geboekt :) daar kan je ook berichtjes plaatjes op de site met je mede reizigers maar staat nog niks Haha :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:45

Leuk Indonesië, Java-Bali of met Sumatra erbij?
Ik zou zeggen, gewoon berichtje posten op de site :j

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 10:59

Oehw, Indo! Jaloers!!!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 11:14

Java - Bali :D

Ja ga ik binnenkort eens doen :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 11:31

De dochter van mijn tante is vorig jaar ook met shoestring naar Indonesië geweest, en heeft daar zelfs de liefde gevonden <<) Met een reisgenoot. Dat was een singlereis, maar niet gericht op het vinden van relaties ofzo haha.

Ik zou nu al 2 jaar achtereen met Mambo op vakantie, maar vorig jaar ging de relarie van een vriendin uit waardoor ik in de plaats van haar vriend ben meegegaan, en dit jaar heb ik toch ook weer een reisgenootje gevonden.
Ik vind het heel stoer dat je het doet!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 11:59

Yonker schreef:
Oké ik wou even dit topic omhoog schoppen om te vertellen dat ik t gewoon gedaan heb en geboekt hebt voor een reis in oktober :D

Ik vraag me wel iets af, hoe gaat t met elkaar ontmoeten. Gebeurd dat op t vliegveld of hoe moet ik dat voor me zien :')

Op het vliegveld, of via de shoestring pagina. Maar over het algemeen ontmoet je elkaar op het vliegveld wanneer mensen wat mee beginnen te kletsen op de pagina.

En anders pas in indonesie :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 12:03

Hahahaha dat lijkt me raar pas in Indonesië _O-
Zit je met elkaar int vliegtuig en om je heen te kijken wie t zouden kunnen zijn :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 12:06

Ik ben ooit met een singlesreis naar Marokko geweest, was geweldig! Leuke mensen in alle leeftijdscategorieën, echt een hele leuke tijd gehad.
We hebben toen met een groepje via een forum van de organisatie elkaar al een keer van te voren ontmoet, dat vond ik wel heel fijn, nam wat spanning voor de reis weg. De rest hebben we op het vliegveld ontmoet, moesten ons ergens verzamelen voor het inchecken, zaten ook allemaal bij elkaar in het vliegtuig.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 16:11

Winged schreef:
Wat voor reis wil je? Rondreis, verre reis, zonvakantie...

Ik heb zelf (nu 28) inmiddels 4 groepsreizen gemaakt. Via Cirkel, Labyrinth, (camping) Crusj (hotel) en Shoestring (rondreis). Bij al deze organisaties kon ik kijken welke leeftijden er zoal meegingen. Handige site is ook http://www.singlereizen.nl. Daar kun je heel wat wensen aanvinken en zo kijken wat past :) Als je dingen wil weten: stel ze gerust :)

Op de Crusjreis na spreek ik een paar reisgenoten nog steeds :)

Leuk om te lezen! :)

Ik ben ook met vergelijkbare organisaties op singlereis geweest. Via Mambo (wat ook Cirkel is) een rondreis door Marokko, Crusj een week zonvakantie op Lesbos en Fuerteventura en Djoser een rondreis door Griekenland (was geen specifieke singlereis, maar een groepsreis waar veel reizigers alleen mee gingen).

Ik heb wel altijd een kamer voor mezelf geboekt omdat ik dat zelf erg prettig vind. Dit zorgt wel voor hogere kosten. Ik heb wel gezocht naar vakanties waarbij de meerprijs niet extreem was. Afhankelijk van de reis was ik zo'n 10-15 euro per nacht extra kwijt.

Qua leeftijd zit je met Mambo en Crusj wel echt met vergelijkbare leeftijdsgenoten. Die bieden reizen aan van zeg 25-45 jaar. Met Djoser zat ik wel met 50+ers, maar dat kwam door de bestemming (Griekenland) en vond ik persoonlijk echt geen probleem :)

En ik las dat Dani ook zelf op stap wil. Daar kun je je reisorganisatie ook op uitzoeken. Al heb je denk ik wel altijd een vast reisschema, maar met Djoser bijvoorbeeld was er een stel mee die we bijna nooit zagen omdat ze altijd hun eigen plan trokken. Dat kan met die reisorganisatie prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 16:15

Yonker schreef:
Dankje AB, vind t van mezelf ook nog steeds best stoer :') _O-

Naar Indonesië!!! En ik heb via shoestring geboekt :) daar kan je ook berichtjes plaatjes op de site met je mede reizigers maar staat nog niks Haha :D

Echt he .. wanneer ga je en hoelang ?
Ik ga 17 dagen via TUi maar volgens mij is het een pot nat met die maatschappijen !
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-05-17 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 16:18

Ik via shoestring 16 dagen. Vertrek is 5 oktober :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:38

Ik vertrek morgen naar usa met een singlereis, wij hebben in maart een lunch gedaan met de hele groep. Tussendoor ook contact via Facebook en een groepsapp.. heb er veel zin in, we hebben een leuke diverse groep

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:41

Leuk om te lezen alle verhalen en geplande de reizen. Ik ben zelf ook bezig om iets te zoeken en heb ook al verschillende sites bezocht. Ik ben 26 en ook single.
[BEU] Avantareizen Australië
Dit jaar op wintersport geweest met Bas Travel en het groepsgebeuren is me goed bevallen.
Ik las een keer iets over misschien balen van het uitgegeven geld als het tegenvalt. Nou ik heb de laatste 4 jaar grote verre (dure) reizen gemaakt en nog nooit een moment spijt gehad van een uitgegeven euro. Het maakt je zo ontzettend rijk (maar nu ben ik verslaafd, haha)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:05

Ik kom dit topic even een schopje geven :+

Ik ben op zoek naar een singlereis of groepsreis maar dan voor een stedentripje/weekendje weg
maar ik kan alleen maar vakanties vinden vanaf 6 dagen.
Iemand hier tips waar ik deze misschien kan vinden?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:06

Ik ken ook alleen maar iets langere single reizen.
Maar kun je geen oproepje plaatsen op facebook ofzo? Dan vind je mogelijk wel een reisgenoot.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:12

ik heb uiteindelijk een excursie-busreis van 6 dagen geboekt.
kon niks vinden aan singlereizen ofzo wat mij leuker leek dan die trip
en wat ook 6 dagen was.
alles wat ik vond was meteen bijna 2 weken, dat was me toch even te veel.
en anders waren het weekendjes wandelen in nederland of fietsne
en dan wilde ik niet, wilde wel naar het buitenland

ga nu dus naar engeland toe :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:18

Via srprsme kun je ook in in groepjes weg met mensen die je niet kent, misschien een idee voor een andere keer. Kan dus ook gaan om weekendjes weg etc.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:22

Winged schreef:
Via srprsme kun je ook in in groepjes weg met mensen die je niet kent, misschien een idee voor een andere keer. Kan dus ook gaan om weekendjes weg etc.

ik wilde wel graag weten waar ik heen ging
dat kan daar niet