Cajra schreef:
Ook gesloten met oud en nieuw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:https://hoteldeal.nl/188/overnachting-i ... waluwhoeve
Ik heb deze aanbieding in oktober gedaan. De sauna was wel een beetje massaal, maar we hebben ons 2 dagen prima vermaakt.
Het hotel zit tegenover de Zwaluwhoeve.
Monster_tos schreef:Veluwse bron ben ik paar keer geweest, hele mooie sauna inderdaad maar met oud en nieuw beperkt open helaas. En eigenlijk mag het van mij nog wel wat kleiner, ter indicatie ben ik echt fan van Saunastate in Gorredijk, de Leeuwerikshoeve in Bergum of de Woudfennen in Joure.
De sauna's die vooral gericht zijn op baden vallen eigenlijk al af, sla de baden altijd over als ik in een sauna ben :p
Hoop eigenlijk dat iemand nog ergens een kleine intieme sauna verborgen heeft Dan wordt het lastiger met badjas naar de kamer, maar even met badjas in de auto mag ook
inkepink schreef:huize holterhof in enschede.
Kleinschalig, heeerlijk eten en hotel erbij. Bieden ook met regelmaat wel leuke arrangementen aan met lunch diner en overnachting.
Hotel paping in ommen heeft ook een kleinschalige gezellige sauna, ook daar hebben ze welnessarangementen.
Zelf ga ik regelmatig naar holterhof, zo'n fijne sfeer daar met heel aardig en betrokken personeel die ook in zijn voor een praatje en een geintje
Corelli schreef:Thermen Bussloo voldoet denk ik helemaal aan je wensenMooi luxe sauna complex met een hotel op het terrein. Sauna en hotel zijn met een gang aan elkaar verbonden dus je kunt in je badjas heen en weer. Eten is er ook heerlijk
Het kan er wel flink druk zijn, dat is misschien een minpunt.
Alvast veel plezier en succes met je keuze
friesiszwart schreef:In Mill de saunaboot
In Braamt Palestra, zit een vakantiepark bij