Hebben jullie de code al binnen van ForFarmers? Ik zou de code van een vriend mogen gebruiken maar hij heeft hem nog steeds niet en ik begin al op hete kolen te zitten
Jaaaa ook dit jaar weer van de partij & de laptop voor morgen vroeg al gereserveerd!
Maaaaar ik zit zo in twijfel. Vorig jaar uit nood de grasnapolsky op gegaan. Een heel weekend heerlijke luxe. Of nu toch weer keihard ons best doen voor een caravan kaart en weer terug de camping op.. Manmanman als ik nou die luxe niet mee gemaakt had vorig jaar dan wist ik het wel weer voor dit jaar! Maar nu.. Hahha
Jaaaa ik meld me ook!! Ik ga voor het 2e jaar een heel weekend, met caravan!
Kim_RC
Geplaatst: 11-11-16 19:33
Tuurlijk ga ik Sowieso met mijn moeder(mag nog niet alleen) en misschien dat er mog wat vriendinnen meegaan. M'n broer doet twee keer mee op Zaterdag dacht ik, dus wel zo leuk om dan te gaan kijken Dit word dan mijn? Derde jaar dat ik er kom denk ik
Afgelopen zaterdag dus 4 camping kaarten gekocht. Ik ben er voor de 4e x op rij bij. Weet alleen nog niet of ik vanaf donderdag kan, werk in het onderwijs en het is op het randje van de start van de zomervakantie. Vriendje gaat nu voor de 3e x trouwens, die is er net zo weg van als ik
Zo was om 4 over 11 de trotse bezitter van twee zaterdag toegangs kaarten. Hard copy bij primera. Met grote denkers korting. Kon niet eerder want ze konden niet eerder bestellen
Jeeeumig!! Denk dat de verkoop nog nooit zo hard is gegaan als dit jaar!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-11-16 19:46
Echt idioot als je facebook zo leest was een aantal uren geleden al veel weg of bijna weg. Alle 3 dagen kaarten na 2 uur al weg. 75 % van de zaterdag kaarten al ook, en de rest ook al bijna. Wat ik alleen sneu vind is dat ze meteen daarna al voor veel meer op mp en ticket swap staan. Die zijn dus bewust gekocht om geld eraan te verdienen. hoe is dat te voorkomen?
Ja was vorig jaar ook al zo, maar dit jaar wel extreem erg... Pffff ja geen idee, maar zou mooi zijn als ze er iets op kunnen verzinnen. De echte zwarte cross gangers lopen nu de kaarten mis!
er is maar 1 manier…absoluut nooit kaarten kopen via een hogere prijs. Dan blijven dat soort types er lekker mee zitten. Maar helaas zullen er altijd mensen zijn die ze wel kopen.
Wij hebben helaas geen kaarten Tegen de tijd dat ik erdoor was waren de 3-dagen kaarten op en de goedkopere zaterdag kaarten ook. Zou dan op €70 pp uitkomen aan losse kaarten en dat vonden we te gortig omdat we geen enkel idee hebben of we überhaupt in NL zijn en dus kunnen gaan.
Wat ik belachelijk vind is dat je 25 kaarten per keer kunt kopen. Dan wek je m.i. doorverkoop in de hand. Er was er een zo brutaal om op de fb pagina van de ZC tussen de reacties over de kaartverkoop te zetten dat hij er 25 te koop had