Canarische Eilanden - Fuerteventura - Lanzarote?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MusicIsLife

Re: Canarische Eilanden - Fuerteventura - Lanzarote?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:54

Dat van die kakkerlakken klopt inderdaad wel. Daar hebben ze een plaag van daar. In het hotel geen last van. Savonds buiten kwamen er enkele tevoorschijn maar geen last hoor. Mij was fuerteventura heel goed bevallen:)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 17:55

Thanks allemaal!

Jandia heb ik doorgestreept nu hihi!

Reizen wil ik eigenlijk niet te lang laten duren. Vliegen max 4 uur (mn vorige terugvlucht heel beroerd geweest, met de bus tja 1,5-2 uur rijden denk ik)

Barcelo (hotel) hebben wij bewaard ziet er goed uit!

Fitzroy, Griekenland neigen we nu een klein beetje weer naar terug gezien de rieten parasols de sfeer op de eilanden.

Heb het idee, kan ook aan mij liggen, is het gewoon simpele parasols aan het zwembad. En Griekenland heeft naar mij idee nog de rieten parasols :o

Vanmiddag weggeweest nu eten bij mn schoonouders en vanavond met de laptop op de bank! Jullie adressen kijken!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:03

Fuerte is inderdaad voornamelijk strand. Zon, zee, surfen :))

Gran Canaria vond ik erg toeristisch maar je kunt er wel aan ontsnappen door de kleinere dorpjes te bezoeken.

Tenerife vond ik geweldig (na-seizoen), niet teveel toeristen en super veel te doen.

Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk naar zuid-portugal (ook na-seizoen).

Corien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:16

Wij zijn vorig jaar naar fuerteventura geweest, jandia Princess. Ben er nu twee keer geweest en vond het er geweldig. Wel ultiem all inclusive dus ik kan niet oordelen of de excursies en het eiland zelf erg leuk is. Wel weet ik dat het hotel veel schaduw plekken heeft. Ieder zwembad heeft wel een schaduw gedeelte en er zijn veel soort van afdakjes waar je heel fijn uit de zon kunt liggen. Ik vind het een aanrader. Succes!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 18:29

Corien_ schreef:
Wij zijn vorig jaar naar fuerteventura geweest, jandia Princess. Ben er nu twee keer geweest en vond het er geweldig. Wel ultiem all inclusive dus ik kan niet oordelen of de excursies en het eiland zelf erg leuk is. Wel weet ik dat het hotel veel schaduw plekken heeft. Ieder zwembad heeft wel een schaduw gedeelte en er zijn veel soort van afdakjes waar je heel fijn uit de zon kunt liggen. Ik vind het een aanrader. Succes!

En de hygiëne? En de kakkerlakken zoals hierboven geschreven werd? Heb je een paar foto's?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:33

Hygiëne is in hotels van Sensimar trouwens geen probleem. Heb net even gecheckt: je hebt er verschillende op Fuerteventura, Tenerife...

Wij hebben onze huwelijksreis in die van Kos gehad: kamer met eigen jacuzzi op terras met zicht op zee. En een fles wijn, haha. Decadent, maar echt af.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 19:57

http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/ca ... ace-oasis/

Dit lijkt mij op dit moment wel iets... alleen vind ik de plaatjes iets ´oudbollig´

Een hotel waar kinderen ook welkom zijn mag ook :D Blue Lagoon had ook een apart gedeelte met adults only, en het meeste gericht op kinderen.
Wij zijn nog wel eens van de glijbanen etc. Maar niet om elke dag bij te liggen, maar af en toe :)

Linkjes plaatsen mag ook!

Corien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:32

x_Jeanine_x schreef:
Corien_ schreef:

En de hygiëne? En de kakkerlakken zoals hierboven geschreven werd? Heb je een paar foto's?

Ik heb zelf geen foto's, vond de foto's van de Tui website wel heel erg overkomen met hoe het er was. Het hele complex was super schoon. Van zwembaden tot hotelkamer, er werd heel goed schoongemaakt. Ook geen kakkerlak gezien.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:47

Tenerife en dan een dagje naar Siam Park, daar gaan jullie je dan wel vermaken denk ik zo :D

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:59

Afgelopen zomer met mijn vriend op vakantie geweest naar Fuerteventura. Hebben een heerlijke vakantie gehad in SBH Jandia Resort. ( http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/ca ... AtUF8P8HAQ )

Heerlijk eten, dicht bij het strand, twee zwembaden, veel parasollen en bedjes :) Als je van een chill vakantie houdt raad ik het je zeker aan. Wij hebben ons die 10 dagen geen dag verveeld. Succes met kiezen!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:39

Ik zal straks even kijken of ik wat fotos heb!

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 18:33

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 23:00

Noeni, laat ze aan mn vriend zien. Zien er beide goed uit. (Helaas niet all-In)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:15

Hai!

Wij zijn naar het hotel uit je op gegaan, heerlijk hotel en heerlijke vakantie gehad hoor!!

Mogamba1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:29

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:21

Hier ook aan het zoeken voor Gran Canaria. Twijfelen alleen over het hotel.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:52

Ik ga al jaren naar Fuerteventura. Ik zou kiezen voor de Barcelo Jandia Mar. Of kies voor Corralejo, vind ik zelf leuker namelijk. Fuerteventura vind je rust en je hebt er veel mooie plekken. Zelf huren wij altijd een particulier huisje via homeaway.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:04

Wij zijn vorig jaar naar Fuerteventura geweest. Wij zijn zelf wel wat ondernemend en liggen liever niet hele dagen op het strand. Met een huurauto hebben we het hele eiland verkend en dat was dan ook erg leuk. Het eiland zelf is qua natuur niet heel bijzonder, dus ik zou er nu niet meer naar terug gaan. Ook omdat we (naar mijn mening) alles al hebben gezien. Ik vond Jandia erg mooi, helderblauwe zee en witte stranden. Ondanks dat ik geen watersporter ben, vond ik het wel leuk om naar te kijken.

Met mijn ouders ben ik vroeger wel eens naar Tenerife geweest. Dat vond ik qua natuur wel een stuk mooier, maar ook een stuk toeristischer. Er waren zat excursies te doen en genoeg mooie stranden.

Als ik moet kiezen tussen de Canarische Eilanden zou ik voor Tenerife of Gran Canaria gaan. Maar ik zou zelf nu voor de Azoren gaan. Dat lijkt me qua natuur geweldig en ook qua zeezoogdieren (daar ben ik dan weer gek op :D )

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 16:19

Thanks allemaal voor de tips! In januari gaan we naar de vakantiebeurs ook om te kijken voor een campervakantie een jaar later.

Alle tips nemen we zeker mee!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 13:36

Topic nieuw leven in schoppen!

Wij zijn afgelopen donderdag naar de vakantiebeurs geweest.
En afgelopen weekend gewoon weer zitten googlen. En ineens kwamen we bij Kaapverdie uit. Donderdag op de beurs info gevraagd bij TUI. Smiddags verschillende resorts vergeleken en savonds geboekt.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 21:11

Wat leuk;). Wij gaan begin mei na Kaapverdië. Benieuwd of het net zo leuk is, als wat ze beloven

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-17 23:41

Ja wij ook! Welk eiland gaan jullie? Wij Boa Vista en dan in het zuiden.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 09:54

Wij gaan ook na Boa Vista. Riu Karamboa

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 17:43

Wij RIU Touareqe :) adults only

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-17 16:47

Ik schop even dit topic flink omhoog :Y)

Inmiddels is onze vakantie besloten... om dus naar Kaapverdie te gaan...

Wie heeft er verstand van inentingen.... De sites spreken elkaar tegen... TUI zegt je hebt niks nodig... GGD zegt cholera stempel... en een rits van aanbevelingen van inentingen... -O-

Iemand dus ervaringen...?