Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lysander schreef:Prachtige foto's! Nu snel gescrold, maar ik ga hier vanavond eens rustig voor zitten!
ilonamandjes schreef:Wat is dit gaaf zeg... je maakt ECHT super prachtige foto's. Het is ook leuk hoeveel informatie je erbij zet, om eerlijk te zijn zou ik daar nu ook wel heen willenheb zelf ook altijd een zwak gehad voor zulk soort landen, maar het is er nog nooit van gekomen.
Met behulp van jouw verslag zou ik zo een reis kunnen uitstippelen haha dus wie weet in de toekomst!
Heb erg genoten van je verhaal en je geweldig mooie foto's. Wat een prachtig land, hier gaat mijn hart wel sneller van kloppen![]()
![]()
![]()
Hebben ze trouwens geen vogelspinnen daar? Die zie ik niet op de foto hahaha... het zou schelen als die daar niet zitten
Marit schreef:Wauw! Uganda stond nooit op mijn lijstje maar ik ga er nu toch eens over na denken als ik het zo zie!
chalpaca schreef:Wauw, heb genoten van de foto's ik zou daar ook later ontzettend graag een keer naartoe gaan!
Emmaa_ schreef:Wat een prachtige foto's, en ik wil vooral even met klem zeggen dat ik je portretfoto's echt van een ander niveau vind. Wauw. Deze hele serie zou zo een Lonely Planet reisgids kunnen zijn.
BernetteO schreef:Wat een geweldig verslag, je enthousiasme spat van het scherm. En wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Adembenemend mooi. En dankzij jou heb ik een nieuwe toevoeging aan mijn reiswishlist
sureido schreef:Wauw prachtig zeg! Mijn ouders vinden Afrika niet leuk, maar misschien dat ik ze hier mee kan overtuigen!
Wat een mooie plaatjes heb jij geschoten, en wat moet het machtig mooi zijn al die dieren nog in het 'wild' te zien!
sureido schreef:Haha! Jammer alleen dat het voortaan in nationale parken word onderverdeeld omdat er anders gestroopt word.. of valt dat mee in Uganda?![]()
Dat klinkt heel veel, maar voor zo'n reis is dat zeker niet duur.. Liever wat langer sparen dan voor 800€ all in naar de zonWas dat voor 2 personen of pp?
chantalboes schreef:Normaal kijk ik bij 'dit soort' topics de fotos en ga dat weer verder, maar ik ben echt ontzettend onder de indruk van je fotografie. Heb ook verder gekeken in je portfolio op flickr. Maar hoe jij mensen en dieren vast legt is echt zó mooi! Er zit echt ziel in je foto's, heel erg fascinerend!
Heb je er over nagedacht om je foto's te verkopen of op andere manier misschien tentoon te stellen? Want ik denk echt dat mensen hier intereese in hebben. Ik zou een aantal van je foto's best aan de muur willen iig!
Naaoommii schreef:Wat een prachtig verslag, en echt heerlijke foto's om naar te kijken!![]()
Afrika is toch ook voor mij echt een droomland om heen te gaan, mijn moeder komt uit Afrika is daar opgegroeid ben zelf half Afrikaans dus maar nog nooit in 1 van de landen in Afrika geweest.
Echt nogmaals echt een mooi verlag
Lysander schreef:Nu even alles rustig gelezen en bekeken, en echt prachtig, prachtig! Ik val in herhaling, maar ik kan niet anders zeggen. Je bent met recht een ambassadeur van uganda, ik zou zo heen willen met mijn camera!
xBVN schreef:Nogmaals, ze zijn echt fantastisch Jikke ! Ik wilde wat favorieten kiezen maar uiteindelijk werden het er te veel
Geweldig verslag er ook bij, zou nu ook zo naar Uganda willen gaan !
nadjajump schreef:Mooie foto's van een mooi land!
Ik ben 4 jaar geleden ook naar Uganda geweest, was je er met worldapping? Zo klinkt het wel namelijk
osanta schreef:Wauw ! wat een foto's ik krijg gewoon kippenvel hier van , heb ook nog even gekeken op je site , ze zijn allemaal zo mooi.
Melisjeee schreef:Vanavond na het werk ga ik er eens rustig voor zitten om te lezen en je linkjes te bekijken, maar wauw wat kan jij een foto's maken zeg!
xJikke schreef:nadjajump schreef:Mooie foto's van een mooi land!
Ik ben 4 jaar geleden ook naar Uganda geweest, was je er met worldapping? Zo klinkt het wel namelijk
Drie jaar geleden ben ik inderdaad met Worldmapping naar Uganda geweest! Wat grappig dat je het herkent. Ben jij ook een keer met Worldmapping meegeweest?