van daaruit naar de gebieden Sonnenkopf, Brandnertal en
Silvretta Montafon
(Lech/St. Anton is ook mogelijk)
zin in, nog 4 maanden wachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liiza schreef:Dag dames, ik ga eind december richting Lapland. Nu ben ik aan het rondkijken naar kleding en kwam ik op de site van H&M terecht. Heeft een van jullie toevallig ervaring met de skikleding die ze daar verkopen?
Ik ga niet echt wintersporten, maar wel activiteiten in de sneeuw. Ik wil werken met het drie lagen systeem en heb een overal gehuurd die nog over de skikleding heen komt. Kunnen jullie me helpen? Heeft een van jullie ervaring met deze kleding?
miccamaaike schreef:Amalarab schreef:ook net geboekt voor Oostenrijk, Bludenz!
van daaruit naar de gebieden Sonnenkopf, Brandnertal en
Silvretta Montafon
(Lech/St. Anton is ook mogelijk)
zin in, nog 4 maanden wachten![]()
Grappig daar slaan wij linksaf de bergen in, naar Damuls. Daar kun je dus ook nog naartoe
Amalarab schreef:bedankt voor de tip! is 30 km, kan mss 1 vd 6 dagen
liiza schreef:Dag dames, ik ga eind december richting Lapland. Nu ben ik aan het rondkijken naar kleding en kwam ik op de site van H&M terecht. Heeft een van jullie toevallig ervaring met de skikleding die ze daar verkopen?
Ik ga niet echt wintersporten, maar wel activiteiten in de sneeuw. Ik wil werken met het drie lagen systeem en heb een overal gehuurd die nog over de skikleding heen komt. Kunnen jullie me helpen? Heeft een van jullie ervaring met deze kleding?
Rinkex schreef:ook ik meld me, ga met mn ouders en vrienden in de tweede week van de kerstvakantie naar Val Thorens
Phylos schreef:Wij willen ergens tussen 18 en 25 februari op wintersport. Met 4 mensen waarvan er 2 skiën. We hebben nog niet veel ervaring, willen lessen en vooral blauwe en soms rode pistes. Graag in Oostenrijk, niet te ver, dichtbij de liften zodat de andere twee er wandelend en met de auto op uit kunnen. Beetje low budget. Geen interesse in après ski.
Heeft iemand toevallig ideeën? Ik zie door de bomen de pistes niet meer :p
Dee_Es schreef:klopt,ben er zelf ook 2 keer geweest! Zat vorig jaar in Sölden!Rinkex schreef:ook ik meld me, ga met mn ouders en vrienden in de tweede week van de kerstvakantie naar Val Thorens
Leuk! Daar ben ik de afgelopen 2jaar geweest. Is echt een prachtig gebied.
Wij zijn nog aan het kijken voor een leuke plek in Frankrijk voor maart, het wordt waarschijnlijk les Arcs (Paradiski). In januari gaan we een weekje naar Fiss/Ladis/Serfaus (ergens daar, heb niet zelf geboekt).