Alleen naar New-York

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 11:25

Ik ben in februari met een vriendin naar NY geweest voor 5 dagen (5 nachten). In die tijd heb we alles gezien wat we wilde zien en waren we niet te veel geld kwijt :=
Nou waren wij meer van het lekker eten en mooie lunchplekjes zoeken dan echt de musea afstruinen...

Wij hadden met AirBNB onze kamer geregeld, echt top en kan ik aanraden! Kostte ons volgens mij euro 25 p/p/p/nacht, top locatie en gewoon helemaal prima.

edit: wij hadden trouwens ook de Lonely Planet van NY meer waar ook echt leuke eettentjes in stonden :)

Nadir

Re: Alleen naar New-York

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:36

Er zijn al veel tips gegeven. Aanvullend wil ik nog meegeven: ga heel veel lopen! Plan bezienswaardigheden die bij elkaar in de buurt liggen op dezelfde dag. Ga er met de metro naar toe en loop dan van de ene naar de andere plek. Op die manier zie je enorm veel van de stad en kun je ook echt de sfeer proeven. Als je alleen maar onder de grond zit is het echt doodzonde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:45

Wil je aanspraak? Dan kan ik je aanraden om in een hostel te verblijven! Scheelt ook nog eens veel geld.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:37

En nog een kleine tip. Neem een schrijfblokje mee waar je de adressen van restaurantjes inzet. Anders vind je het nooit meer terug. Ik dan tenminste

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:06

purny schreef:
En nog een kleine tip. Neem een schrijfblokje mee waar je de adressen van restaurantjes inzet. Anders vind je het nooit meer terug. Ik dan tenminste

Of download een offline navigatie app zodat je ze kan bookmarken :)