Hele bijzondere ervaring lijkt mij maar ontzettend gaaf maar ook heftig wat die beesten allemaal mee gemaakt hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WiancaR schreef:Citaat:
Waar haal je dat vandaan?
Van iemand die ik persoonlijk ken en er vorige week is geweest. Als je geïnteresseerd bent kan ik je screenshots laten zien.
finnens schreef:Heb ergens ook wel zo iets van waarom is dat erger dan op een paard rijden? Je dwingt een dier ook om iets voor jou te doen, en als hij het niet leuk vindt is hij stout en moet hij iets harder worden aangepakt.
xyzutu2 schreef:finnens schreef:Heb ergens ook wel zo iets van waarom is dat erger dan op een paard rijden? Je dwingt een dier ook om iets voor jou te doen, en als hij het niet leuk vindt is hij stout en moet hij iets harder worden aangepakt.
Ik denk dat je de openingspost niet helemaal hebt gelezen? Google anders even op Phajaan.
Ik vermoed (hoop?) dat jij toch iets anders met je paard omgaat, zelfs als hij 'stout' is.
_Zoe schreef:Jeetje ik heb begin dit jaar nog op vakantie op een olifant gezeten maar had werkelijk geen idee dat er zoveel leed achter schuil ging, ook omdat we helemaal een rondleiding kregen door het olifanten park en ze stonden daar gewoon allemaal los, had werkelijk geen idee
Ayasha schreef:Ik vraag me af of je helemaal hebt door gelezen en het filmpje ook gekeken hebt van hoe ze die dieren "tam" maken. Wanneer heb jij voor het laatst een naald in je cavia zijn hoofd gestoken onder het mom van "tam maken"?
Morganlefay schreef:Ayasha schreef:Ik vraag me af of je helemaal hebt door gelezen en het filmpje ook gekeken hebt van hoe ze die dieren "tam" maken. Wanneer heb jij voor het laatst een naald in je cavia zijn hoofd gestoken onder het mom van "tam maken"?
Denk dat jij in een andere wereld leef dan ik.
Het houden van (huis)dieren is al tegen natuurlijk.
Zoals ik al eerder schreef iets met eigen achtertuin en andermans voortuin.
Ga met die gedachtegang maar eens aan de slag misschien dat je dan snapt wat ik bedoel.