Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurdusMerula schreef:Zoek op Texel, Utrechtse heuvelrug en de Veluwe
Tulandro schreef:Ik denk dat het wel tegen gaat vallen, om naar normale bossen te gaan, nadat je jaren in de Ardennen bent geweest.
Ik zou dan eerder voor de Waddeneilanden gaan, of Limburg. Dan heb je ook de heuvels en de bossen.
Veulen84 schreef:Tulandro schreef:Ik denk dat het wel tegen gaat vallen, om naar normale bossen te gaan, nadat je jaren in de Ardennen bent geweest.
Ik zou dan eerder voor de Waddeneilanden gaan, of Limburg. Dan heb je ook de heuvels en de bossen.
Normale bossen![]()
Nederland kent echt wel een paar verborgen pareltjes van bossen hoor. Zeker de moeite waard om 3 dagen in rond te banjeren. De combinatie bos en hei is trouwens we erg nederlands. Dus ergens zou je zo iets moeten bekijken. Dat vinden de meeste buitennederlanders echt geweldig. Bovendien bloeit de hei in augustus...
tiwi1969 schreef:http://www.landgoeddeploeg.nl
Midden op de Veluwe, bij de bossen achter Paleis Het Loo, daar kan je prachtig wandelen. In het bos mag de hond niet los, maar door het buurtschap Wenum-Wiesel wel. Rondom het landgoed is het lekker rustig, geen doorgaand verkeer.
Als je geluk hebt wordt hengst Mats ingespannen voor de Jan Plezier en kan je ook zo een mooi stuk van de omgeving zien.
Verder zijn er mogelijkheden voor een buitenrit op een echt Groninger Paard.
daisssx schreef:HiFive5 schreef:Allen al heel hard bedankt voor de reacties ! Ik neem aan dat in alle campings dat jullie doorsturen, er honden welkom zijn?
Jaa honden zijn welkom, naast de camping is een groot losloop gebied. De camping zit ook tussen de bomen