Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Ik had graag naar Barcelona gegaan, maar mijn broer zit daar ook precies die week met zijn vriendin en dat vind ik toch een beetje gek haha.
Malta en Italië ga ik ook bekijkenhad zelf ook Lissabon in gedachten maar ook dat is nog best prijzig als je een beetje leuk wilt zitten (op je huwelijksreis wil je toch ook wel n beetje n nette kamer zeg maar haha)
Eleionomae schreef:Miesnaom, hij zou de huwelijksreis regelen, maar na 3x vragen en een ontwijkend antwoord heb ik het heft zelf in handen genomen. Hij vind er niks aan om dit soort dingen te regelen. Op de vraag waar wil jij heen is het antwoord Normandie of Duitsland, maar ik ga niet op mijn huwelijksreis op zoek naar tanks en bunkersdat hebben we de afgelopen jaren telkens gedaan en nu mag het wel eens even iets romantischer
pinkie87 schreef:Je kan je huwelijksreis ook wat later plannen dan gelijk er na doen wij ook.
Trouwen in april maar gaan dan als alles mee zit pas in juni juli weg naar Zweden en Noorwegen
Eleionomae schreef:Marokko zie ik niet zo zitten momenteel. Het zal er vast volledig zijn maar dat voelt niet goed.
Sannens schreef:Eleionomae schreef:Marokko zie ik niet zo zitten momenteel. Het zal er vast volledig zijn maar dat voelt niet goed.
Mag ik vragen waarom Marokko niet goed voelt? Het is daar al jaren rustig. De nieuwe koning heeft een geweldige invloed op dat land. Helemaal omdat hij getrouwd is met een Westerse vrouw.
Eleionomae schreef:pinkie87 schreef:Je kan je huwelijksreis ook wat later plannen dan gelijk er na doen wij ook.
Trouwen in april maar gaan dan als alles mee zit pas in juni juli weg naar Zweden en Noorwegen
Iets met een kinderwens die ik niet te lang meer wil uitstellen en het niet weten of ik dan volgend jaar wel op vakantie ga/wil maakt dat we nu wel op vakantie willen