Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga gauw 15 nieuwe foto's uitzoeken voor jullie. Enne, onder ons gezegd... ik wilde ook eigenlijk helemaal niet naar huis. Veel te leuk daar!
Iedereen is daar zo aardig, we hebben nieuwe vriendschappen opgebouwd en het landschap, de paarden, het werk, alles was fantastisch. Reden te meer om gauw weer eens terug te gaan. 
Ineke2 schreef:Haha nog meer Canadaliefhebbers hier dus... Ik wil ook graag volgend jaar gaan. Ben rustig aan alles aan het uitzoeken.
Dreamy schreef:Ik wil ook graag snel een pagina 2! Wil volgend jaar ook graag naar Canada
Rocamor schreef:Wat een gave ervaring zeg. En over die rodeo --> heb je die oren En dat koppie van dat paard gezien?

Ineke2 schreef:Wow fantastisch zeg!!
Ik wil heel graag naar Canada op vakantie ( paardrijden hoeft trouwens van mij niet persee)
Ben wel benieuwd naar tips wat je aanraad of juist niet.
Zo'n rodeo festival dag lijkt mij ook onwijs gaaf om te zien!
Als je graag een rodeo wil bezoeken, google is your best friend! Er zijn regelmatige rodeo's (worden ook wel 'stampede' genoemd) en die kun je zo via internet vinden. 
KyaraMyBest schreef:Wooow, wat ontzettend gaaf zeg! Je bent nu weer thuis begrijp ik? Weer erg wennen hier zeker?

Pandora2 schreef:Ik word hier een beetje sprakeloos van...
![]()
Wat een heerlijke foto's en een prachtige ervaring moet dat geweest zijn !![]()
Ook de verhalen achter de paarden, zo mooi om lezen![]()
Die met z'n O-beentjes...![]()
En ja, dus snel naar pagina 2 voor meer !
Echt een schat, hij zette geen stap verkeerd - op het struikelen na dan.
Olympia96 schreef:Jaaaa door naar de tweede pagina!!
Wat ontzettend gaaf (en leuk geschreven --> no problemo om de hele tekst door te lezen hoor!). Hoe lang ben je er geweest in totaal? Een heel jaar?
)
) kwamen we o.a. deze tegen:

Voor mooie actiefoto's zorgt het dan weer wel...