Als je Turkije prima vind zou ik Egypte minder hard uitsluiten. Dat is prima te doen. En anders wat verder weg kijken, gambia overwogen?
Fitzroy
Geplaatst: 06-07-16 12:52
Griekenland en dus ook Kos is echt niet zonzeker in die periode. Je moet het treffen, je kan ook zo maar een paar dagen regen hebben. Vluchtelingen die er zijn en dat is minimaal tegenwoordig zitten in opvangkampen en daar merk je als toerist niets van. Ik zou zelf eerder kiezen voor bv Cyprus, dat ligt een stuk zuidelijker.
Malta kan prima. Ik ben er meerdere keren eind september tot zelfs eind oktober geweest. Het is er dan overdag nog een 25 graden en de zee is 20-24 graden. Zelf zat ik altijd in St. Julians. Ik ben totaal geen kroegtijger, maar dit vond zelfs ik prachtig.
In Kroatie ben ik begin oktober een keer geweest. Het is daar qua weer vaak nog prima, maar het toeristenseizoen is over en dus was bijna alles dicht. Door autopech kwamen we 2 dagen later aan en hadden we ook 2 dagen langer willen blijven. Maar de duikschool ging gewoon na het weekend dicht. Dus toen zijn we maar gewoon weer naar huis gegaan, er was werkelijk niets te doen. In het dorp zaten 4 restaurantjes, alleen de pizzeria was nog open. Na 3 dagen pizza ben je daar ook zat van hoor.
Slovenie, Ljubliana was eind september ook nog erg mooi.
Is de Dominicaanse etc. ook niet goedkoop in die periode? Ik ben er vorig jaar juni geweest 10 dagen all-in voor nog geen € 600,-, in een 4 sterren hotel op het strand
Kos vind ik niks, wij gaan wel al jaren naar karpathos en samos. Zeer leuke niet te grote eilanden met prachtig uitzicht. Karpathos trekt me meer, maar ken ik ook alles wel zo ongeveer kwa lekkere restaurants en fijn hotel. We gaan al jaren naar hetzelfde plekje en eten op dezelfde plekken daar. Over het algemeen prachtig weer nog 25-35. Tuurlijk keer dagje of 2 regen maar van de 15 die wij altijd gaan is t 90 % mooi weer
Hier precies hetzelfde. Ik kreeg in Kos Stad het 'broodje van Kootje' gevoel met al die Hollanders als je begrijpt wat ik bedoel. Imo was het één Hollandse kolonie en als ik ergens een hekel aan heb is het dat.
Zinzi_jewel
Geplaatst: 10-07-16 07:59
Portugal schijnt nog oke te zijn september oktober en zeker betaalbaar die tijd
In/vlakbij de stad? Ben ik woensdag nog langs gefietst.. mijn moeder zat daar vorig jaar half oktober en had prachtig weer en gaat nu weer half oktober
Ik ben in kaapverdie geweest in maart en was toen prima te doen qua weer. Zal in die periode goed te doen zijn
Electra63
Geplaatst: 15-07-16 22:55
TamaraFloor schreef:
Toch eigenwijs Kos geboekt! Hotel Atlantis beach!
Ik ben daar een jaar of 8 geleden geweest. Ik vond het all-in niet zo goed (sowieso niet in Griekenland). Wel een heerlijk ontbijt, fantastische ligging met een leuk strand. Wij hadden toen fietsen erbij en je zit binnen 10 min.in het uitgaansgebied. Personeel toen, waren (bijna) geen Grieken, maar vooral oostblokkers. Wij waren er toen eind september en hadden wel een paar dagen regen, maar dat was toen een uitzondering.