Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkim schreef:Het is hier heerlijk!
1x 10 minuutjes regen gehad maar vooral veel zon! Super hotel (wel groot), ruim strand, vriendelijk personeel en lekker eten!
De Braziliaan is echt een aanrader, om te eten en de Italiaan om te lunchen.
Als je nog wat wil weten, laat maar horen.
Zonnige groetjes
jorika1986 schreef:Mexico is erg mooi! Wissel van te voren al wat geld bij het GWK dan heb je altijd een achter de handje bij aankomst op de luchthaven, vind ik persoonlijk wel zo fijn!
Vraag even bij de GGD na welke inentingen er worden geadviseerd, over het algemeen worden de inentingen vergoed door je zorgverzekering.
Uit mijn hoofd worden tetanus en hepatitis aangeraden.
Babeth schreef:Wissel geen geld op straat, daar betaal je flink. Wissel om bij banken. Waar hou je van? Er is erg veel in yucatan. Cenotes en maya archeologische plekken mag je eigenlijk niet missen!
Ik raad aan een auto te huren in plaats van excursies trouwens. Alles is goed te vinden en spotgoedkoop. Excursies zijn vreselijk duur.
StableDoor schreef:Ik ben er niet geweest, maar ga alsjeblieft niet zwemmen met dolfijnen, dan help je mee om dierenmishandeling in stand te houden. Lees bijvoorbeeld dit: http://www.vetstreet.com/our-pet-expert ... -bad-thing