Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Ja, Cargo is uiteindelijk natuurlijk best een optie. Ik vind het alleen zo spannend omdat een fret zo'n specifiek dier is. Maar als het niet anders kan, dan moet het maar. Het is gelukkig niet zo'n heel lange vlucht inderdaad.senna21 schreef:Je fret op de cursus 'ik leer miauwen' doen
_AB_ schreef:Misschien eens wat vakantie charter vluchten proberen? Bv Corendon en Arke vliegen op de Canarische eilanden
studiemiep schreef:ik vind het wel weer typisch vliegtuig maatschappijen op zijn smalsthoor
een hond/kat mag wel maar een fret niet? geven ze ook aan waarom niet??
Shirley schreef:Een fret is geen knaagdier, maar een roofdier
Zoe_97 schreef:Fenrir schreef:Staat in de OP, is een reis van 61 uur...
met meerdere chauffeurs en een rui genoege bench lijkt me dit zeker een haalbaar iets. allesinds comfortabeler dan 11 uur in een klein reismandje
Fenrir schreef:Zoe_97 schreef:Fenrir schreef:Staat in de OP, is een reis van 61 uur...
met meerdere chauffeurs en een rui genoege bench lijkt me dit zeker een haalbaar iets. allesinds comfortabeler dan 11 uur in een klein reismandje
Vraag ik me af hoor, 61 uur in een auto met dit weer? Al heb je airco, fretten kunnen niet goed tegen warmte (zou daarom al niet zo snel een fret meenemen naar Lanzarote, als je bedenkt dat temperaturen boven de 28C al fataal kunnen zijn voor een fret)
Nicje87 schreef:Misschien dat Animal to fly of Zoo logistics je kunnen helpen?