Week op vakantie met 2, waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 15:35

Grit schreef:
Willen jullie kamperen of iets huren?

Als je een auto hebt dan zou ik nog niks gaan boeken. Zit je zometeen in de regen terwijl het 100 km verderop beter weer is.
Orienteer je op leuke bestemmingen en kies last minute, spullen in de auto en gaan.

Mijn vriend en ik zijn ook altijd met z'n tweeën en zijn doeners. Wij boeken nooit van tevoren, er is altijd nog wel een plekje te vinden, vooral met tent. Met een hotel of huurcaravan kun je het net treffen dat ze niet vol zitten en een goedkopere last-minute prijs bieden.

Afgelopen mei wilde we met de auto naar Kroatie, we hadden onze plannen klaar. Twee dagen voor vertrek het plan gewijzigd omdat er in Kroatie veel regen werd voorspeld (net als bijna in de rest van Europa, behalve in Nederland :+ ).
We hebben toen een last-minute vlucht naar Sicilie geboekt (Ryanair), daar een auto gehuurd en daar met 80% korting in een mooie villa met eigen zwembad gezeten.

Ik herken trouwens wel dat het wat te stil kan zijn, vooral 's avonds, meestal kiezen we daarom voor een camping met plaza, zodat er om je heen al gezelligheid is.

De Vogezen en Jura zijn ook mooie bestemmingen in Frankrijk. Jura heeft veel mooie helderblauwe meren, Vogezen schitterende natuur.
En zo zijn er wel 100 mooie bestemmingen. Met auto ben je een vrij mens :D

Daar was mijn vriend wel bang voor inderdaad, dat het 's avonds zo stil zou zijn, dat is wel een nadeel van met 2 naar de natuur op vakantie gaan. We gaan ook wel last minute beslissen inderdaad, maar ik ben alvast heel blij met jullie ideeën!

Exit: kamperen of iets huren gaat ook aan de locatie liggen, maar op zich maakt dat niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 16:03

En... er al over uit?