Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Ze is uiteindelijk met een hersenschudding van de berg afgeplukt door een helikopter omdat ze niet meer zelfstandig naar beneden kon en ze bang waren voor (nog) serieuzer letsel.

Dee_Es schreef:Weet iemand hoe het met de top van de Triglav zit betreffende klettersteig? Ik heb al begrepen dat het er erg druk is maar moet je ook echt een klettersteigset meenemen of is een helm genoeg?
En heeft iemand tips voor betaalbaar canyoning in Triglav nat park?
Soca route gaan we sowieso doen en nog ergens een grot in maar misschien een wat onbekendere ivm drukte.
loveslimpie schreef:Wij zitten nu te kijken om via het Balaton meer in Hongarije, dan Zagreb, naar Ljubljana te gaan. Maar we kunnen niet echt campings ten oosten/ rondom de stad vinden. Hebben jullie nog tips waar ik kan zoeken?
Eisen zijn er niet echt aan de camping. Mochten er in Slovenie van die "wildkampeer" plekken zijn dan is dat ook goed. Ik heb gelezen dat wildkamperen niet mag, maar ik dacht misschien bestaan er net zoals in Nederland van die kampeerpalen.
Ik hoop dat iemand nog goede suggesties heeft!
Dee_Es schreef:Weet iemand hoe het met de top van de Triglav zit betreffende klettersteig? Ik heb al begrepen dat het er erg druk is maar moet je ook echt een klettersteigset meenemen of is een helm genoeg?
En heeft iemand tips voor betaalbaar canyoning in Triglav nat park?
Soca route gaan we sowieso doen en nog ergens een grot in maar misschien een wat onbekendere ivm drukte.