Goof schreef:B&B's zijn echt veel goedkoper dan jij hebt berekend nu.
Bedenk ook dat je reistijd nooit exact correct zal zijn. Het leuke van zelf rijden met de auto is dat je op iedere schitterende plek of in ieder leuk stadje dat je onderweg tegenkomt kunt stoppen en kunt genieten. Daarbij zijn de wegen anders dan in Nl, je rijdt er nooit de max snelheid, je rijdt veelal veel bochten en door de bergen.
Dit is wat ik bij trivago gevonden heb, maar misschien kijk ik wel verkeerd hoor dus Als je tips hebt?
De route tijden heb ik enkel overgeschreven van google maps zodat ik een beetje een indicatie heb van afstand/tijd
Remember schreef:Op Skye zou ik eerder de punt boven Portree rijden, heb je een hele mooie route langs de kust en kom je langs 'Old man of Storr' en kun je een gave weg door de Quirang rijden! Ik neem aan dat je Dunvegan hebt gedaan voor het kasteel (geweest en vond het mooi maar ben meer vd natuur dan vd cultuur), en wat is er in Trumpan?
Edit; en het is inderdaad duur, zeker als je met een B&B ook nog voor alles uit eten moet. Dat was onze keuze voor een huisje en dan meer in dezelfde regio blijven, scheelde echt een hoop! En achteraf blij dat we niet op de bonnefooi zijn gegaan, waren echt maar heel weinig 'vacancies'
Enkel en alleen de westkust genomen van sky vanwege de positieve verhalen en in dunvegan stond het goedkoopste hotel haha later ook dat kasteel erbij gezien