ik denk dat het voor iedereen voor zichzelf spreekt of hij of zij een wereldreis wil maken, of wil backpacken in een land. Ik wil het liefst een wereldreis maken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:Ben ik de enige die nooit een wereldreis zou willen maken? Ik ben een aantal maanden in Australië geweest en door een overkill aan mooie plekken heb ik er niet optimaal van genoten. Weer een werelderfgoed, saaaaaaai (bij wijze van natuurlijk). Ik was er niet meer van onder de indruk. Doodzonde! Misschien iets om in je achterhoofd te houden.
SophieFT schreef:Bedankt voor alle aanrader!
ik denk dat het voor iedereen voor zichzelf spreekt of hij of zij een wereldreis wil maken, of wil backpacken in een land. Ik wil het liefst een wereldreis maken.
Caroline52 schreef:Australië zoizo Sydney en dan natuurlijk opera haus en de great barrier reef. En even door de natuur zelf rijden. Maar let op Australië is niet normaal duur... En uurtje in een parkeergarage kost al snel 60...
China is heel vet. De Chinese muur al helemaal echt een aanrader en helemaal niet vies etc zoals veel mensen in Europa zeggen dat het is.
Caroline52 schreef:Waar ik ben geweest was het wel duur hoor... Maar de natuur daar is wel degelijk mooi. Ik zeg toch niet dat je elk stukje natuur daar gezien moet hebben? Aan een uurtje of 2 kan je echt al meer dan genoeg hebben hoor.
Kinke schreef:Ik zou de Malediven dan overslaan, die atolletjes zijn zo ieniemienie, daar is niets te zien dus zonde van het geld. Als je dan toch voor het ultieme bountystrand wilt gaan, kies dan de Seychellen. Schoon, mooi, veilig en op het eilandje La Digue vind je HET ultieme bountystrand. Weet niet of je er ook goedkoop kunt overnachten overigens.