Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een kou en wat was het afzien. Ondanks de vele lagen kleding die ik aan had was het gewoon ijs en ijs koud (terwijl het overdag dan weer heel erg zonnig en warm was).
Op zich niks mis mee, heb samen met een ander klasgenootje geholpen het op te ruimen. Maar ik heb nog steeds geen dankjewel gehoord..
Hij was uiteindelijk gevonden op de camping onder een bosje waar die lag te slapen
Op dat moment liep daar zo'n 7 man personeel rond. Omdat we met een niet al te groot budget op reis waren, sliepen we in een relatief klein 2 persoonskamer. Achteraf las ik dat er schijnbaar nogal wat geesten zich daar rondwanen. Was ik even blij dat ik dat niet op voorhand wist, anders had ik echt geen oog dichtgedaan
(
)
Bij de buren had hij een flinke zak hondenvoer meegenomen en bij mijn oud tante en oud oom de kip voor de kippensoep mee gejat.
Uiteindelijk op de boot, we zijn maar in de neus gaan zitten omdat ik slim genoeg was geweest een half pakje reispilletjes te nemen en mijn vader en zusje sowieso niet wagenziek/zeeziek worden. Twee minuten uit de haven en alle flessen kletterden al naar beneden in de bar, op de open zee was het zo heftig dat we door de ramen aan de voorkant elke keer als we omhoog gingen op een golf alleen maar lucht zagen, en naar beneden alleen maar water. Heb nog nooit zo veel kotsende mensen op een kluitje gezien, en wij zaten nog in het stuk waar mensen met zeebenen gaan zitten. Uiteindelijk even een rondje door het restaurant gelopen (middenstuk) en daar was het echt drama. Permanent geschreeuw, mensen op zoek naar een dokter, werd uiteindelijk nog omgeroepen. Mijn vader is anesthesie assistent en die is uiteindelijk nog maar gaan helpen want het ging echt helemaal nergens meer over. Overal mensen met kotszakjes, er lag echt overal kots.. Op de vloeren, gigantische rijen voor de wc's, ga zo maar door. Ik was zo stoned als een vlieger en kon overal eigenlijk alleen maar om lachen.

) en elke dag tegen trombose spuiten. Gelukkig kreeg ik van deze arts wel de verklaring fit to fly en mocht ik in het vliegtuig mee terug. 

)
.)