Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tijd gaat zo snel. Zo'n hoop mensen die ik ken zitten momenteel in Japan dat ik er een beetje moedeloos van word
alsof ik het al niet moeilijk genoeg heb
Fijn Facebook, let's remind me that I don't have money haha. Ik wil een hakama kopen vanuit Tokyo maar de shipping is bijna 2x de prijs van het product dus daar ga ik nog maar even achter aan
Zin hoor. Ik wil er gewoon heen
week Tokyo, Nagoya en Osaka
lekker rondkijken, cultuur meepakken én heerlijk eten
Den Haag zit Set Genki Tei (izakaya achtig) en Amsterdam Japanese Pancake Restaurant
Okonomiyaki eet ik wel weer in Japan

binnekort maar weer een variatie maken. 
I'm a happy panda
Mijn moeder gaat ook mee voor twee weken, ben nu bezig om te kijken naar de accomodatie (mocht er ook iemand gaan tijdens die periode, ik zou best een sakura house voor 4/5 personen willen delen met andere mensen die ook ietwat netjes zijn
)
maar ik twijfel of dat er in zit... ticketprijzen in de gaten houden vooral en misschien een airbnb
ja met tatami wel te betalen, maar mijn schoonouders gaan niet op een futon, én ik moet een dikke of dubbele futon ivm mijn lijf.
Sicayes schreef:Oooh zo jaloers! Ik zou heel graag volgend jaar oktober nog een week naar Tokyo willen voor ons 10 jarig jubileummaar ik twijfel of dat er in zit... ticketprijzen in de gaten houden vooral en misschien een airbnb
Ik zat vorig jaar op 555.
zijn niet duur en heel schoon. Zijn gewoon net hotels!
Mocht je naar Tokyo gaan is Anne Hostel in Asakusabashi een aanrader!