Dominicaanse republiek , bruinen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xanthos111

Re: Dominicaanse republiek , bruinen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 23:12

Inderdaad als er nog organisaties zijn die excursies aanbieden hoor ik ze graag!
Weet er iemand de gemiddelde prijs bij TIU? (Heet bij ons, Belgie , Jetairfly maar denk dat de prijzen wel ongeveer hetzelfde zullen zijn?) Voor bijvoorbeeld de Saona excursie? Deze lijkt me zeker de moeite waard!
Iemand die een goed merk van muggenspray kan aanraden ? :)

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 06:29

seavis organisatie

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 13:55

Hier ook met wimpy geweest. Meerdere keren en ik kan hem juist aanraden geweldige trips met hem gehad echt top dagen

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:21

Dinsdag terug gekomen. Wat een super vakantie!

Bij tui Was saona de goedkope versie 85 euro en de luxe (want speedboot en veel meer te zien en doen, veel beter strand, aanrader!!) 135

paardrijden gedaan op Samana maar met pijn in mn buik en spijt want ondanks uitgebreid navragen waren de pony's heel sneu.
Samana was 180

Ook nog buggy gereden voor 95

Ik heb gewoon van life care 40% deet muggen spray gehaald maar alleen op Samana gebruikt. In de avond geen mug gezien in punta cana.

zon brandde idd heel goed. Eerste dagen 30, toen 20, toen een dag 10, toen olie 15 en laatste dag olie 6. Ben mooi bruin en geen rood plekje. Wel ook heel veel in de schaduw gezeten.

Heb echt een super top vakantie gehad!! Wil iedereen die nog gaat héél veel plezier wensen!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 12:04

Ik zou echt niet weten waarom je olie en zo'n lage factor zou smeren . Dat je bruin wordt zegt niets over de beschadiging van je huid.

Maar goed, fijn dat het een leuke vakantie is geweest!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 13:00

Als je in Punta Cana zit en op het strand loopt.. Als je helemaal naar links loopt heb je winkeltjes in het water, op een soort steiger. Naast een hotel iets met Blue.. Daar staat een tentje waar je ook Saona kan boeken veeeeeel goedkoper als bij TUI. Wij hebben daar ook geboekt en je zit gewoon op dezelfde boot als mensen die bij TUI hebben geboekt :=
Ik was op de heenweg in het busje ziek geworden en halverwege alleen met de taxi terug gegaan. Ben toen naar het tentje gegaan en kreeg zelfs mijn geld terug.