[FOTO] Mijn paarden-werk/rondreis-avontuur in Zuid Afrika..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolene85

Re: [FOTO] Mijn paarden-werk/rondreis-avontuur in Zuid Afrika..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:59

Mooi verslag en ziet eruit dat je een toptijd hebt gehad!!

Dit is precies wat ik ook wil gaan doen na behalen rijbewijs en studie afronden, en idd via workaway kun je echt veeeel leuke plekken bezoeken.

Als je toch thuis zit kan ik je echt aanraden van je reis een fotoboek te maken bij kruidvat.nl ofzo want dat is echt leuk om terug te kijken!

Wens je veel beterschap en energie toe en hoop dat je gauw weer lkkr kunt gaan reizen :)

Ps. Hoe heb jij je huis onderverhuurd? Dat wil ik ook gaan doen maar ben benieuwd naar ervaringen en tips ...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:24

Wat een gaaf verslag!!
Ik stap a.s. vrijdag weer in het vliegtuig naar Kaapstad, ga daar vrijwilligerswerk doen (helaas maar 2 weken deze keer).
Je omschrijving van ZA zou ik zelf geschreven kunnen hebben. Denk dat jij je ook wel kan vinden in mijn samenvatting van ZA in één woord: contrast.

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:37

wat super gaaf!! <3
zoiets wil ik over een paar jaar ook heel graag doen :o

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:29

Wauw! Echt een super mooi overzicht! Wat fijn dat je de kans hebt gekregen om dit te ervaren! e foto's zijn prachtig!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:52

Super gaaaaaaaaf!! Hier ook iemand die zijn hart is verloren in Zuid-Afrika :))

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:13

Prachtige omgeving en wat een ervaring! Super!

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:46

Knap en dapper dat je het hebt aangedurfd! Deze ervaring heeft je ongetwijfeld veel sterker gemaakt! Top! +:)+

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:05

Prachtig! En wat heb jij veel in het zadel gezeten!

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:06

oke..nu moet je echt stoppen met foto`s posten want je maakt me echt heel erg jaloers :o :Y) :')

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:58

Wauw wat onwijs gaaf! Lijkt mij ook echt heel erg leuk om eens te gaan doen :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:38

Oh wat gaaf zeg!

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:05

Genoten van dit topic wauw <3

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:31

Wat een prachtige ervaring!
En geweldig hoe je gewoon van het ene paardenavontuur in het andere rolde!

Ook heerlijk die spontaniteit en dat je zulke fijne ervaringen hebt op gedaan met de mensen daar.
Ik ga de lente/zomer voor het eerst 3 weekjes solo weg, ook via workaway, naar een natuucamping met paarden. Nog wel een stuk meer in de buurt. Maar uiteindelijk is het absoluut de bedoeling dat ik verder en steeds langer weg ga, ik hoop dat ik net als jou ook gewoon spontaan vanzelf op nieuwe plekken terecht kom. :o :D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 12:13

Narya schreef:
Moet een mooie ervaring geweest zijn, gaaf hoor! En stiekem vind ik die pinguins net zo leuk als die paarden :P

Ja dat zijn echt geweldige diertjes :D elke plek waar ze ze hadden langs de kust moést ik ook even stoppen haha.

Jolene85 schreef:
Mooi verslag en ziet eruit dat je een toptijd hebt gehad!!

Dit is precies wat ik ook wil gaan doen na behalen rijbewijs en studie afronden, en idd via workaway kun je echt veeeel leuke plekken bezoeken.

Als je toch thuis zit kan ik je echt aanraden van je reis een fotoboek te maken bij kruidvat.nl ofzo want dat is echt leuk om terug te kijken!

Wens je veel beterschap en energie toe en hoop dat je gauw weer lkkr kunt gaan reizen :)

Ps. Hoe heb jij je huis onderverhuurd? Dat wil ik ook gaan doen maar ben benieuwd naar ervaringen en tips ...

Ik heb een oproepje op FB gezet, met foto's erbij etc. Dan is het toch een beetje ''via-via'', en omdat je toch alles in je huis laat staan is dat wel een fijn idee. Alles is echt goed verlopen, mocht je nog vragen hebben stuur gerust een pbtje! Dat van dat fotoboek is ook een leuk idee, thanks! En bedankt, ik hoop het zelf ook :o

gabyfedde schreef:
Wat een gaaf verslag!!
Ik stap a.s. vrijdag weer in het vliegtuig naar Kaapstad, ga daar vrijwilligerswerk doen (helaas maar 2 weken deze keer).
Je omschrijving van ZA zou ik zelf geschreven kunnen hebben. Denk dat jij je ook wel kan vinden in mijn samenvatting van ZA in één woord: contrast.

Absoluut! Wat gaaf! Wat ga je doen??

Suliko schreef:

Ook heerlijk die spontaniteit en dat je zulke fijne ervaringen hebt op gedaan met de mensen daar.
Ik ga de lente/zomer voor het eerst 3 weekjes solo weg, ook via workaway, naar een natuucamping met paarden. Nog wel een stuk meer in de buurt. Maar uiteindelijk is het absoluut de bedoeling dat ik verder en steeds langer weg ga, ik hoop dat ik net als jou ook gewoon spontaan vanzelf op nieuwe plekken terecht kom. :o :D

Wat leuk! Waar ga je heen? Ik zou zeggen: plan zo weinig mogelijk! Dan kom je op de mooiste plekken :j

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:32

Elmira schreef:
gabyfedde schreef:
Wat een gaaf verslag!!

Absoluut! Wat gaaf! Wat ga je doen??

Kort samengevat: tandenpoetsles geven in een orthopedisch kinderziekenhuis :) Ontzettend veel zin in!!!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:19

Elmira schreef:
Suliko schreef:

Wat leuk! Waar ga je heen? Ik zou zeggen: plan zo weinig mogelijk! Dan kom je op de mooiste plekken :j

Ik blijf nog lekker in Nederland. :D Wel op de grens van België, maar ik heb weinig tijd, dus verder weggaan heeft dan niet zoveel zin. Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat ik verder weg ga waarbij ik weinig concreets zal plannen. :))

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 11:02

Suliko schreef:
Ik blijf nog lekker in Nederland. :D Wel op de grens van België, maar ik heb weinig tijd, dus verder weggaan heeft dan niet zoveel zin. Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat ik verder weg ga waarbij ik weinig concreets zal plannen. :))

Maar alsnog superleuk! Ik hoop dat het gaat bevallen :)

gabyfedde schreef:
Kort samengevat: tandenpoetsles geven in een orthopedisch kinderziekenhuis :) Ontzettend veel zin in!!!

Wat gaaf! Veel plezier!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:11

Zie je topic nu pas Ruth!! Leuk om alles zo op een rijtje te zien!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:14

Wauw!! Wat een mooi verslag! Nou weet ik het zeker haha. Dit wil ik voor een tijdje.. Ik ben alleen zo'n piepert die niet weet of ze dat wel durft :o alleen, naar zo'n ver land :+

Is t zo dat je op een bepaald niveau met paarden moet hebben gewerkt of is alle hulp welkom? Lees: 'manegeruiter', geen wedstrijd ervaring en geen jonge paarden ervaring.. Maar t lijkt me zo onwijs tof om te doen! En je foto's.. <3

Wil je ook veel sterkte wensen en hoop dat je er snel bovenop komt!

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:20

Bedankt! Via fb is idd wel n goed idee ja...nog tijd genoeg om het te regelen gelukkig! :)

Flint09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:29

Wat een gaaf idee en heel leuk om te lezen en de foto's te bekijken !